فراخوان جذب تیم و استارت آپ در شتاب‌دهنده پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند سلامت محور

فراخوان جذب تیم و استارت آپ در شتاب‌دهنده پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند سلامت محور

شتاب‌دهنده اکسزون در راستای اجرای برنامه شتابدهی خود و با هدف حل مشکلات و چالش‌های صنایع با اولویت استفاده از فناوری‌های نانو، به وسیله کارآفرینان داخلی در محورهای ذیل اقدام به جذب تیم و استارت آپ می‌نماید.

شتاب‌دهنده اکسزون اولین شتاب‌دهنده در حوزه پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند سلامت محور ایران می‌باشد که از سال ۱۳۹۷ پذیرای استارتاپ‌ها و ایده‌های نوین در زمینه زیست‌فناوری، نانوفناوری و علوم زیستی بوده و با داشتن تیمی متخصص و با تجربه می‌تواند بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوپا و حمایت از پژوهشگران و کارآفرینان باشد. شتاب‌دهنده زیست‌بنیان می‌تواند با فراهم‌سازی امکانات و شرایط لازم، به پیشرفت و کاربردی شدن ایده‌های خلاقانه و مفید پژوهشگران و کارآفرینان جامعه ایرانی، نسبت به تجاری‌سازی ایده‌ها گام موثری برداشته و با تجاری‌سازی آن‌ها به صورت تخصصی و مطابق با علم روز جهان گام بلندی را در جهت حمایت از سرمایه‌های ملی بردارد.

  1. غذاهای فراسودمند:

توسعه فناوری‌های جدید به منظور فرآوری و غنی‌سازی مواد غذایی

تولید غذاهای فراسودمند

  1. پروبیوتیک‌ها:

ارایه راهکارهای مناسب برای افزایش طول عمر و ماندگاری پروبیوتیک‌ها

استفاده از ضایعات پروبیوتیک‌ها برای تولید محصوالتی با ارزش افزوده بالا

  1. مکمل‌ها:

طرح‌های فناورانه در حوزه فرآورده‌های طبیعی، مکمل‌ها، مکمل‌های ورزشی و مواد خوراکی

  1. آرایشی و بهداشتی:

بکارگیری فناوری‌های جدید در توسعه محصوالت آرایشی و بهداشتی تولید و خالص‌سازی مواد اولیه طبیعی با کاربری در حوزه آرایشی و بهداشتی

  • استفاده از فناوری نانو در هر یک از موضوعات فراخوان اولویت پذیرش ایده را افزایش می‌دهد و طرح‌های برتر  نانویی پس از ارزیابی فنی و کسب‌وکاری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان حمایت می‌شوند.

راه‌های ارتباطی:

www.accezone.ir

info@accezone.ir

واتزآپ: ۰۹۱۲۲۹۰۴۹۱۵

لینک ثبت‌نام: https://b2n.ir/f94338