همکاری بخش خصوصی برای پاسخ به نیاز بخش دفاعی

همکاری بخش خصوصی برای پاسخ به نیاز بخش دفاعی

با هم‌افزایی سه شرکت، قرار است محصولات حفاظت بالستیک با کمک مواد نانویی ارائه شود. شرکت پرایمر گرافن (Premier Graphene)، اچ‌جی‌آی اینداستریال تکنولوژیز (HGI Industrial Technologies) و دیفنس اتمیکس (Defense Atomics) اعلام کردند که همکاری راهبردی را برای استفاده از گرافن در حفاظت بالستیک آغاز می‌کنند.

این سه شرکت با هدف تولید و کاربرد گرافن در فناوری‌های حفاظت بالستیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این همکاری تخصص سه شرکت را برای برآورده کردن تقاضای فزاینده در نیاز به راه حل‌های بالستیک با کارایی بالا یکجا جمع می‌کند.

این مشارکت بر مطالعات امکان‌سنجی و آزمایش سخت افزارهای توسعه یافته توسط شرکت دیفنس اتمیکس متمرکز است، که راه‌حل‌های پیشرفته گرافنی را برای حمایت از تجهیزات محافظ در برابر بالستیک ادغام می‌کند و از پیروی از پروتکل‌های امنیتی مورد نیاز برای قراردادهای طبقه‌بندی شده دولتی اطمینان می‌یابد.

گبه ولاد، مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد فنی دیفنس اتمیکس می‌گوید: «تمرکز ما بر ارائه پیشرفته‌ترین حفاظت بالستیک برای مشتریان است. با همکاری با شرکت پرایمر گرافن و اچ‌جی‌آی اینداستریال تکنولوژیز، ما اطمینان داریم که می‌توانیم رهیافت‌های پیشرفته گرافنی را توسعه دهیم که مطابق با استانداردهای عملکردی دقیق ما باشد.»

در این همکاری مشترک از مزیت‌های آمریکا در تولید گرافن و تخصص اچ‌جی‌آی اینداستریال تکنولوژیز برای تولید گرافن استفاده می‌شود. این عوامل اطمینان حاصل می‌کنند که محصولات حاصل با پارامترهای قانونی آمریکا و انتظارات کیفیتی برای محافظت بالستیک در گریدهای هوافضا و تجهیزات تاکتیکی مطابقت دارند. این قرارداد بیش از ۵۰ میلیون دلار ارزش دارد.

هر دو شرکت پرایمر گرافن و اچ‌جی‌آی اینداستریال تکنولوژیز دارای حقوق مالکیت معنوی اختصاصی برای تولید گرافن هستند که برای توسعه مواد محافظ پیشرفته ضروری است. این مشارکت با هدف ارتقاء قابلیت‌های تولید موجود، ارائه قیمت‌های رقابتی و گسترش زنجیره‌های عرضه برای برآورده کردن تقاضای مداوم دفاعی انجام شده است.

از طریق این همکاری، دیفنس اتمیکس پیش‌بینی می‌کند که با عرضه ۱۴۰،۰۰۰ جلیقه بالستیک و فراهم کردن محافظت بالستیک کامل سطح IV برای هشت هلیکوپتر، بخشی از انتظارات و تقاضای موجود را پاسخ دهد.

پدرو مندز ، رئیس پرایمر گرافن گفت: «در یک صنعت به سرعت در حال تحول، همکاری برای نوآوری مهم است. ما هیجان‌زده هستیم که در صدر این سرمایه‌گذاری جدید قرار داریم و راه حل‌های گرافنی را برای حوزه  امنیت و محافظت ارائه می‌دهیم.»