دوره صنعتی کاربردها و توانمندی‌های فناوری نانو برگزار می‌شود

دوره صنعتی کاربردها و توانمندی‌های فناوری نانو برگزار می‌شود

سرفصل‌های این دوره شامل معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو، مزایای استفاده از فناوری نانو در صنایع، معرفی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو و حمایت‌ها و برنامه‌های توسعه صنعتی آن و همچنین معرفی نمایشگاه ایران‌نانو، است.

در راستای ترویج صنعتی فناوری‌های نانو و میکرو، دوره صنعتی کاربردها و توانمندی‌های فناوری نانو، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، و همکاری شرکت کائنات کبیر، روز سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بصورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره، ویژه شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (ایران‌نانو ۱۴۰۳)، طراحی شده و در آن به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، محصولات و توانمندی‌های صنعتی و نانوفناورانه آن‌ها، پرداخته می‌شود. همچنین نحوه ارتباط با شرکت‌های نانوفناور، چگونگی اخذ حمایت‌های صنعتی و گواهی نانومقیاس و پیوستن به خانواده نانوفناوران و بهره‌برداران فناوری نانو، توضیح داده خواهد شد.

گفتنی است ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ سال‌جاری، از ساعت ۸ تا ۱۵ در پانزدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو و میکرو، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران،‌ میزبان بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری‌های ‌نانو و میکرو خواهد بود و از این رو، بخش معرفی نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو (ایران‌نانو ۱۴۰۳)، در دوره صنعتی حاضر، ابزار مؤثری برای بهره‌گیری حداکثری از این نمایشگاه، توسعه ارتباطات نانوفناورانه و ایجاد فرصت‌های تجاری و اقتصادی در تعاملات پسانمایشگاهی، خواهد نمود.

دوره صنعتی آشنایی با توانمندی‌های فناوری نانو، با ارائه مهندس رقیه شمسی (مدیر عامل شرکت کائنات کبیر و کارگزار ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو ریاست جمهوری) و از طریق ثبت‌نام رایگان در سایت ایوند به نشانی https://evnd.co/st۸oy به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به نشانی اینترنتی فوق مراجعه نموده و یا از طریق شماره تماس ۰۹۹۳۴۱۶۱۵۰۴، رایانامه به شناسه IND@nano.ir و پیامرسان‌های موجود از جمله بله و ایتا، از جزئیات این رویداد، مطلع شده و در آن شرکت نمایند.

همچنین آندسته از علاقمندانی که تمایل به حضور در نمایشگاه ایران نانو بصورت تورهای صنعتی را داشته و یا جهت راهبری بازدیدها (تورلیدر)، مایل به همکاری با بخش ترویج صنعتی در نمایشگاه ایران‌نانو هستند، نیز می‌توانند درخواست خود را از طریق کارگزار و راه‌های ارتباطی فوق، به ستاد اعلام نمایند.

(لینک رویداد-کلیک کنید)