نتایج مصاحبه‌های توانمندی تدریس سیزدهمین مسابقه ملی نانو اعلام شد

نتایج مصاحبه‌های توانمندی تدریس سیزدهمین مسابقه ملی نانو اعلام شد

با برگزاری جلسات مصاحبه شفاهی توانمندی تدریس، از میان ۱۱۰ داوطلب عضویت در شبکه مدرسان فناوری نانو، ۲۴ نفر حائز دریافت گواهی توانمندی تدریس شدند.

هر ساله و پس از برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو، آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می‌شود و داوطلبان علاقه‌مندی که حدنصاب لازم در مسابقه ملی را کسب کرده باشند و در مرحله مصاحبه توانمندی تدریس، عملکرد مناسبی از خود نشان دهند، به این شبکه راه پیدا می‌کنند.

آزمون توانمندی تدریس سیزدهمین مسابقه ملی فناوری نانو همزمان با مرحله دوم سیزدهمین مسابقه ملی نانو برگزار شد. در این آزمون ۱۱۲ داوطلب با تکمیل پرسشنامه تشریحی توانمندی تدریس نانو آمادگی خود را برای شرکت در مصاحبه تدریس اعلام کردند؛ با تصحیح اوراق امتحانی، از میان این داوطلبان، ۷۷ شرکت‌کننده موفق به کسب امتیاز لازم شدند و به مصاحبه‌ها دعوت شدند. ۳۰ نفر برتر مرحله‌ دوم مسابقه ملی نانو نیز به مصاحبه‌ها دعوت شدند. همچنین ۲۸ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان که به مرحله دوم مسابقه راه پیدا کرده بودند نیز به مرحله مصاحبه دعوت شدند. که در مجموع ۱۱۰ نفر برای شرکت در این مصاحبه‌ها اعلام آمادگی کردند.

مصاحبه‌های توانمندی تدریس هفته آخر مهرماه به صورت برخط و حضوری برگزار شد. از میان داوطلبان شرکت‌کننده در مصاحبه، ۲۴ نفر موفق به کسب گواهی توانمندی تدریس نانو شدند که از این میان، ۱۴  مدرس گواهی خود را برای تدریس در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی، ۶ مدرس در بخش دانشجویی و ۴ مدرس در بخش دانش‌آموزی دریافت کردند.

برای دیدن نتایج مصاحبه‌ها روی  لینک کلیک کنید. گفتنی است هماهنگی‌های لازم جهت ارسال گواهی‌های تدریس با مدرسان جدید، طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت.

افرادی که موفق به کسب گواهی توانمندی تدریس نانو شدند، می‌توانند در تعامل با نهادهای ترویجی در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی، به تدریس در رویدادهای آموزشی – ترویجی اقدام کنند.

در صورت وجود سؤال یا ابهام می‌توانید با تلگرام شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۸  و ایمیل ntn@nano.ir مکاتبه کنید.