هند بر روی رادار سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر انگلستان

۱۲ نفر از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر انگلستان در کنفرانس ۲۰۰۵ TiEcon هند که به صورت سالانه برگزار می‌شود شرکت جستند. تا از این طریق به شناسایی کارآفرینان و طرح‌های تجاری جدید بپردازند و از طریق ایجاد همکاری با شرکای بالقوه تجاری، با آنان مشارکت کنند

جهش فناوری که در بخش‌های فناوری اطلاعات، فناوری زیستی، فناوری نانو و منابع انرژی وجود دارد می‌تواند فرصت‌های کسب و کار جدیدی را برای کارآفرینان هند ایجاد کند.
۱۲ نفر از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر انگلستان در کنفرانس ۲۰۰۵ TiEcon هند که به صورت سالانه برگزار می‌شود شرکت کردند، تا از این طریق به شناسایی کارآفرینان و طرح‌های تجاری جدید بپردازند و از طریق ایجاد همکاری با شرکای بالقوه تجاری، با آنان مشارکت کنند.
آقای Alpesh Pate رئیس مرکز همکاری Indo-British و هدایت کننده برنامه‌های کارآفرینان جهانی می‌گوید: ما در جستجوی ایده‌ها یا دارایی‌های معنوی (IP) هستیم که قابلیت رشد بالایی در سرمایه‌گذاری داشته باشند و بتواند از بازارهای ناشناخته اروپا و آمریکا و مناطق محلی بهره‌برداری کند. وی همچنین از تشکیل جلسه‌ای با دانشمندان مواد هند جهت راه‌اندازی تولید نانومواد در انگلستان خبر داد.
انگلستان ۶۰% از سرمایه‌گذای هند در اروپا را به خود اختصاص داده است و هند سومین منبع بزرگ سرمایه‌گذار مستقیم خارجی آسیاست.
دیدار سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر انگلیسی از هند،‌ حاکی از رشد شناخت فرصت‌های کسب و کار در هند است. رشد اقتصادی هند ناشی از مطرح کردن کارآفرینان با استعداد است و سرمایه‌گذاران انگلستان از این عامل بخوبی استفاده می کنند.
یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری که در این اجلاس شرکت کرده است شرکت سرمایه‌گذاری شرکای Amadeus است. این شرکت در ۵۳ بنگاه سهام دارد و اگر چه به دنبال سرمایه‌گذاری در هند نیست لیکن به ۳۰ شرکت اروپایی جهت سرمایه‌گذاری در هند کمک می‌کند.
ازجمله دیگر شرکت کنندگان در کنفرانس هند شرکت Dinesh Dhamija است که قصد دارد برای اولین بار ۲۰۰ میلیون دلار در بخش خصوصی هند سرمایه‌گذاری کند.