همایش تجاری سازی فناوری نانو Lux Executive Snmmit

موسسه Lux Research، برجسته‌ترین موسسه مشاوره و تحقیقات در زمینه فناوری نانو، دستور کار دومین همایش سالانه خود تحت عنوان Lux Executive Summit با موضوع تجاری‌سازی فناوری نانو اعلام کرد. این همایش روزهای شانزدهم و هفدهم اکتبر سال جاری در هتل چارلز واقع در کیمبریج ایالات ماساچوست برگزار خواهد شد.

موسسه Lux Research، برجسته‌ترین موسسه مشاوره و تحقیقات در زمینه فناوری نانو، دستور کار دومین همایش سالانه خود را تحت عنوان Lux Executive Summit با موضوع تجاری‌سازی فناوری نانو اعلام کرد. این همایش روزهای شانزدهم و هفدهم اکتبر سال جاری در هتل چارلز واقع در کمبریج ایالات ماساچوست برگزار خواهد شد.
پیتر هیبرت، مدیر عامل Lux Research می‌گوید: فناوری نانو در حال گذار از مرحله آزمایشگاه به سوی صنایع تولیدی از داروسازی گرفته تا مصالح ساختمانی است. این همایش فرصت بی‌نظیری برای مدیران و سرمایه‌گذاران است تا با استفاده از اطلاعات و تحقیقات تخصصی شرکت Lux Research فرصت‌های موجود در این زمینه پویا را کشف کنند.
میز گردها، معرفی‌ها و ملاقات‌هایی که در حاشیه آن برگزار خواهند شد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.
در خلال ۳۳ نشست و با حضور بیش از ۵۰ سخنران، موضوعات زیر صحبت خواهد شد:

  1. وضعیت و دورنمای تجاری‌سازی فناوری نانو
  2. بهینه سازی محصولات با استفاده از فناوری نانو
  3. هموارسازی مسیر محصولات نانو از آزمایشگاه ها به بازار
  4. پویا سازی شرکت‌هایی که بر محور فناوری نانو ایجاد شد‌ه‌اند.
  5. آموزه‌ها و تجربیاتی از شرکت‌هایی که دوران شکل‌گیری و تکامل خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.
  6. نحوه ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری نانو
  7. تجاری نمودن ایده های مرتبط با فناوری نانو در گفتگو با دانشمندان برجسته
  8. نمودهای عینی تجاری‌سازی فناوری نانو
  9. توجه به افزایش آگاهی مردم در زمینه فناوری نانو
  10. بررسی خطرات بهداشتی و زیست محیطی فناوری نانو.

در همایش سال گذشته شرکت‌ کنندگان مدیر عاملان شرکت‌های عمومی و خصوصی، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، مدیران سهام، دانشمندان پیشرو و سیاست‌گذاران فناوری نانو بودند. همایش امسال علاوه بر ارائه اطلاعات ویژه از طرف گروه تحلیل‌گران Lux Research از حضور شخصیت‌های تاثیرگذار و ذی‌نفوذ در فناوری نانو استفاده خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به این نشانی مراجعه فرمایید.