گسترش فعالیت Industrial Nanotech در بازارهای آسیا

شرکت Industrial Nanotech که متخصص در زمینه نوآوری‌های فناوری نانو و توسعه محصولات آن می‌باشد از واگذاری امتیاز توزیع محصولات خود به شرکت Plant Werx Pte Ltd برای توزیع در مالزی و سنگاپور خبر داد که به این ترتیب ۲۰۰ گالن دیگر به فهرست سفارشات تولید پوشش‌های Nansulate Translucent این شرکت اضافه می‌شود.

شرکت Industrial Nanotech متخصص در زمینه نوآوری‌ و توسعه محصولات فناوری‌نانو، از واگذاری امتیاز توزیع محصولات خود در مالزی و سنگاپور به شرکت Plant Werx Pte Ltd خبر داد؛ به این ترتیب، ۲۰۰ گالن دیگر به فهرست سفارشات تولید پوشش‌های Nansulate Translucent این شرکت اضافه خواهد شد.
تخصص این شرکت، فراهم کردن سیستم‌های اتوماسیون هوشمند، برای بهینه‌سازی عملکرد فرایندها در صنایع مختلف، مانند صنعت برق، نفت، مواد شیمیایی، و صنایع غذایی و نوشیدنی‌ها، می‌باشد.
قائم مقام اجرایی و بازاریابی این شرکت، می‌گوید: ”افزودن یک توزیع‌کننده مشهور به توزیع‌کنندگان پوشش‌های Nansulate در سنگاپور و مالزی، نشان از گسترش موفقیت‌آمیز بازار ما در خاور دور دارد. این منطقه به دلیل رشد سریع و مدیریت محلی امکانات و منابع، قابلیت زیادی برای پذیرش فناوری‌های جدید را دارد و می‌تواند نقش مهمی در موفقیت جهانی ما داشته باشد.“
مدیر توسعه تجارت شرکت Plant Werx Pte Ltd (در آسیای جنوب شرقی) نیز در این باره می‌گوید: ما با علاقه بسیار، اخبار مربوط به محصولات شرکت industrial Nanotech در زمینه عایق‌های گرمایی و محصولات ضد خوردگی مبتنی بر فناوری‌نانو را دنبال می‌کنیم و در این زمینه بازار جایگزین قوی‌ای در حوزه عایق‌کاری خطوط انتقال، مبدل‌های حرارتی، سیستم‌های جوشاننده و سیستم‌های خنک‌کننده پیش‌بینی می‌نماییم.
گفتنی است سنگاپور در حال حاضر به یکی از کشورهای مهم در زمینه بانک‌داری جهانی، ساخت کشتی و نیز به یکی از مراکز عمده نفتی جهان تبدیل شده است. برای آمریکا نیز، صادرات محصول به بازارهای مهمی مانند ماشین ابزارها، هواپیماسازی و قطعات آن، ابزارهای نوری و پزشکی، داروسازی، پلاستیک و قطعات الکترونیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
Nansulate یک پوشش عایق شفاف آبی حاوی نانومواد است که ضد قارچ بودن، ضد خوردگی و عایق گرمایی بودن آن به خوبی اثبات شده است.