همایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌نانو ویژه سرمایه‌گذاران کلان

شرکتGlobal crown Capital اعلام کرد که – همایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌نانو ویژه سرمایه‌گذاران کلان – در تاریخ سی‌ام اکتبر سال ۲۰۰۶ در شهر سانفراسیسکو از ایالات کالیفرنیا برگزار می‌شود. در این همایش، سرمایه‌گذاران بنگاههای بزرگ درباره نقش تأثیرپذیری از فناوری‌نانو در بهبود وضعیت سهام آنها مطالب ارزشمندی به دست می‌آورند.

شرکتGlobal crown Capital اعلام کرد “همایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌نانو ویژه سرمایه‌گذاران کلان” در تاریخ هشتم آبان سال ۱۳۸۵ در شهر سانفرانسیسکو از ایالات کالیفرنیا برگزار می‌شود. در این همایش، سرمایه‌گذاران بنگاههای بزرگ درباره نقش تأثیرپذیری فناوری‌نانو در بهبود وضعیت سهام آنها مطالب ارزشمندی به دست می‌آورند.
سخنرانان همایش شامل مدیران ارشد اجرایی و مالی شرکت‌های دولتی که در امر توسعه و بکارگیری فناوری‌نانو دخیل هستند؛ مدیر عاملان اسبق چندین شرکت خصوصی نانو؛ منتخبی از صاحب اندیشه‌های صنعتی؛ و همچنین تیم ویژه تحلیل‌گران Global Crown Capital می‌باشند.
از آنجائی که این همایش برای سرمایه‌گذاران کلان در نظر گرفته شده است، در پایان همایش، تحلیلی از فرصت‌های موجود در بخش فناوری‌نانو مخصوصاً برای شرکت‌های دولتی مرتبط با فناوری‌نانو و MEMS به دست خواهد آمد.
مباحث سرمایه‌گذاری مرتبط با فناوری‌نانوشامل ارزشیابی‌ها و مدل‌های تجاری، بررسی بازارهای هدف، توصیه‌هایی برای استفاده از فرصت‌های تجاری و مدیریت سهام مرتبط با نانو می‌باشد.
روز بعد از همایش، شرکت کنندگان برای بازدید از شرکت‌های فعال در زمینه نیمه‌هادی‌ها مانند Marvell Technology Group به منطقه Silicon Valley برده می‌شوند.
بگفته دکتر Nikolay Tishchenko، مدیر عامل اسبق Global Equity Research در GCC که سابقه دو دهه تحقیق در علوم نانو را دارا است: فناوری‌نانو همانند گسترش اینترنت در نیمه اول دهه ۱۹۹۰ به سرعت در میان بخش‌های مختلف اقتصاد جهان گسترده می‌شود. فناوری‌نانو در حال تبدیل شدن به جزء لاینفکی از صنایع نیمه‌هادی، داروسازی شیمیایی، و حتی کالاهای مصرفی است. فناوری‌نانو به صورت بالقوه می‌تواند تأثیرات اینترنت بر بازارهای مالی واقتصادی را دوباره تکرار کند، بنابر این برای سرمایه‌گذاران، مهم است که دریابند فناوری‌نانو و زیربخش‌های آن مانند نانومواد، نانوابزار، نانوزیست و نانوالکترونیک چه تأثیری بر عملکرد سهام آنها دارد.