ثبت Singular ID به همراه صد شرکت برتر خصوصی در لیست Red Herring 100 Asia

شرکت Aduance NanotechInc، نخستین ارائه دهنده خدمات مالی و حمایتی جهت پیشبرد تجاری‌سازی محصولات فناوری‌نانو در زمینه امنیت ملی و در زمینه صفحه‌های نمایش، اعلام کرد که شرکت Singular ID جزء لیست Red Herring 100 Asia اعلام شده است. این لیست به رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت خصوصی برتر آسیایی در عرصه فناوری می‌پردازد.

شرکت Aduance NanotechInc، نخستین ارائه دهنده خدمات مالی و حمایتی جهت پیشبرد تجاری‌سازی محصولات فناوری‌نانو در زمینه امنیت ملی و صفحه‌های نمایش، اعلام کرد که شرکت Singular ID جزء لیست Red Herring 100 Asia اعلام شده است. این لیست به رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت خصوصی برتر آسیایی در عرصه فناوری می‌پردازد.
Singular ID روش جدیدی برای برچسب‌ زنی و مقابله با جعل ارائه کرده است. در این روش برچسب‌های منحصر به فرد و غیرقابل جعل با استفاده از حوزه‌های مغناطیسی در ابعاد نانو، همانند اثر انگشت برای شناسایی کالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قسمت از فعالیت Singular ID در حوزه امنیت ملی طبقه‌بندی می‌شود.
Red Herring 100 Asia که دومین سال شکل‌گیری خود را پشت سر می‌گذارد، فقط به بررسی شرکت‌های خصوصی فعال در فناوری که پایگاه اصلی آنها در آسیا باشد می‌پردازد و هر سال صد شرکت برتر را که در امر ابداعات، مدیریت قوی، حجم بازار، جذب مشتری و سلامت مالی موفق عمل کرده‌اند انتخاب می‌کند و به موفق‌ترین آنها جایزه می‌دهد.
طی چند ماه گذشته صدها شرکت در زمینه ارتباطات راه دور، سخت‌افزار، نرم‌افزار، زیست فناوری و صنایع مرتبط با انرژی از کشورهایی نظیر کره، ژاپن، قزاقستان، چین، هند و فیلیپین، برای به دست آوردن رتبه‌های نخست این لیست، اسناد خود را ارسال داشته‌اند. در همایش Red Herring 2006 نیز رتبه‌های نخست به نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.
کاندیداهای رتبه نخست به صورت بسیار دقیق و با معیارهای کمی وکیفی مانند عملکرد مالی، ابتکارات فنی، کیفیت مدیریت، خط‌مشی‌های اجرایی و نحوه انطباق با اقتصاد منطقه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این بررسی‌های دقیق به انضمام مطالعه سوابق شرکت‌ها برای انتخاب بهترین‌ها، لیست Red Herring 100 را به ابزار ارزشمندی برای شناخت بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت تبدیل کرده است.