طراحی مجدد محصول NanoSensors برای شناسایی باکتری e-Coli

NanoSensors یک شرکت توسعه فناوری‌نانو، موفق به توسع&#۱۷۲۸ دستگاه حسگری شده است که قادر به شناسایی عوامل زیستی و شیمیایی است. این شرکت اعلام کرده است طراحی مجددی برای یکی از محصولات این شرکت برای شناسایی باکتری‌ها و عوامل شیمیایی آغاز کرده است. این محصول بر اساس فناوری بیوحسگرهای مبتنی بر سیلیکون متخلخل خواهد بود، و می‌تواند برخی باکتری‌ها مانند e-Coli شناسایی کند.

NanoSensors یک شرکت توسعه فناوری‌نانو، موفق به توسعه دستگاه حسگری شده است که قادر به شناسایی عوامل زیستی و شیمیایی است. این شرکت اعلام کرده است طراحی مجددی برای یکی از محصولات این شرکت برای شناسایی باکتری‌ها و عوامل شیمیایی آغاز کرده است. این محصول بر اساس فناوری بیوحسگرهای مبتنی بر سیلیکون متخلخل خواهد بود، و می‌تواند برخی باکتری‌ها مانند e-Coli شناسایی کند.
محصول مورد نظر دارای دو قطعه با هسته‌های عامل‌دار می‌باشد. قطعه اول این محصول شامل محفظه است که قطعه حسگری درون آن قرار می‌گیرد. این محفظه، جهت نگهداری هادی‌های الکتریکی لازم برای انتقال سیگنال‌های حسگر به واحد پذیرش اطلاعات خارجی طراحی شده است. واحد پذیرش اطلاعات قطعه دوم این دستگاه است که برای دریافت سیگنال‌های خارجی ارسالی از محفظه و تبدیل آنها به یک شکل قابل نمایش طراحی شده است. طراحی‌های اولیه هر دو قسمت این دستگاه نهایی شده و بررسی نهایی آن توسط مدیریت و مشاوران فنی شرکت در دست انجام است.
دکتر ted Wong مدیر اجرایی شرکت می‌گوید: “ما از طراحی اولیه حسگر زیستی تولیدی شرکت بسیار هیجان‌زده هستیم و اکنون یک تیم مجرب از مهندسان را به خدمت گرفته‌ایم تا ما را در بررسی‌های نهایی این محصول و ساخت نمونه آزمایشی اولیه یاری کنند. اگر چه فرآیند بررسی نهایی، پاره‌ای از مشکلات این محصول که برای نهایی شدن، رفع آنها ضروری است را نمی‌تواند مرتفع سازد، با این حال پیش‌بینی می‌کنیم، این محصول اولیه برای تست آزمایشگاهی تکمیل شود.