معرفی محصول_Nano FuelSaver

Nano FuelSaver یک لوله‌است که با نانوذرات پرشده‌است. این ذرات در اثر گرم شدن، امواج مادون قرمز دور (FIR) تولید می‌کنند.
این امواج، با شکستن مولکول‌های سوخت و حذف ناخالصی‌های آن، موجب بهبود احتراق، افزایش قدرت ‏و گشتاور موتور و کاهش مصرف سوخت می‌شود و درکل موتور را در شرایط بهینه نگه می‌دارد. ‏

نام تجاری: Nano FuelSaver
کشور تولید کننده: نیوزیلند
زمینه کاربرد: خودرو
 Nano FuelSaver یک لوله‌است که با نانوذرات پرشده‌است. این ذرات در اثر گرم شدن، امواج مادون قرمز دور(FIR) تولید می‌کنند.
این امواج، با شکستن مولکول‌های سوخت و حذف ناخالصی‌های آن، موجب بهبود احتراق، افزایش قدرت و گشتاور موتور و کاهش مصرف سوخت می‌شود و درکل موتور را در شرایط بهینه نگه می‌دارد.
نصب این قطعه ساده‌است و مشکلی از بابت تنظیم شدن با موتور ندارد. همچنین نیاز به افزودنی شیمیایی ندارد.
البته لازم به توضیح است که تمام این محاسن طبق ادعای شرکت سازنده بیان شده‌است و اینکه تا چه حد واقعیت داشته باشد جای بحث دارد. ضمناً این شرکت هیچ اطلاعی درخصوص جنس نانوذرات ارائه نکرده است.
نوسان مولکول‌های سوخت در اثر امواج FIR موجب شکسته شدن و کوچک شدن آنها می‌شود؛ گویی شما سوختی با عدد اکتان بالا (بنزین سوپر) را در باک خودرو ریخته‌اید.

نکاتی در مورد نصب این قطعه

این قطعه را در نزدیک‌ترین نقطه به موتور، کاملاً به دور لوله سوخت بپیچانید. اگر پوشش دیگری دور این لوله وجود دارد، آن را قبل از نصب‌بردارید تا مانعی بین قطعه و لوله سوخت نباشد.
 اگر قطعه مورد نظر، بلندتر از لوله سوخت بود، می‌توانید طول آن را کوتاه کنید و قطعات اضافه را در بخش‌های دیگری از لوله سوخت به کار برید.
همزمان با نصب این قطعه، فیلتر هوای خودرو را نیز تعویض کنید.

در موتورهای بنزینی، پیشنهاد می‌شود از یک قطعه FuleSaver برای موتورهای زیر چهار سیلندر و دو قطعه برای موتورهای شش سیلندر به بالا استفاده کنید.

هیچ ماده شیمیایی را به صورت اسپری بر روی FuelSaver نپاشید و هنگام پاشش مواد شیمیایی یا مایعات پاک‌کننده موتور، روی قطعه را بپوشانید.