فراخوان انتخاب پایان نامه برتر فناوری‌نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو قصد دارد از میان پایان‌نامه هایی که در کمیته علمی ستاد، مرتبط با فناوری‌‌نانو تشخیص داده شده‌اند، و از حمایت‌های تشویقی ستاد بهره‌مند شده‌اند، یک پایان‌نامه را به عنوان پایان‌نامه برتر در سومین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری‌نانو انتخاب کند

ستاد ویژه توسعه فناوری­نانو قصد دارد از میان پایان‌نامه­هایی که در کمیته علمی ستاد، مرتبط با فناوری‌‌نانو تشخیص داده شده‌اند، و از حمایت‌های تشویقی ستاد بهره‌مند شده‌اند، یک پایان‌نامه را به عنوان پایان‌نامه برتر در سومین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری‌نانو انتخاب کند. این پایان‌نامه باید کاربردی بوده و بتواند منجر به تولید محصول شود. این پایان‌نامه باید در سال ۱۳۸۶ به پایان رسیده و دفاع شده باشد (دریافت مبلغ حمایت تشویقی در سال ۱۳۸۶ الزامی نیست و فقط تأیید مدارک در این سال کافی می‌باشد).

بنابراین از تمام کسانی که پایان‌نامه دکتری و کارشناسی ارشد ایشان کاربردی بوده و می‌تواند منجر به تولید محصول شود، دعوت می‌شود، با ارائه یک طرح تجاری که از پایان‌نامه ایشان منتج شده باشد، در این جشنواره شرکت کنند. به طرح تجاری انتخاب شده علاوه بر هدیه نقدی، گرنتی برای ایجاد شرکت و تولید محصول اعطاء می‌شود و پایان‌نامه‌ای که این طرح تجاری از آن نوشته شده است به عنوان پایان‌نامه برتر انتخاب می‌شود.

آخرین مهلت دریافت مدارک تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ می‌باشد. علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره طرح­های تجاری خود را به آدرس تهران – صندوق پستی ۱۳۳۶- ۱۴۳۹۵ ارسال نمایند. روی پاکت قید شود:  “مربوط به شرکت در انتخاب پایان‌نامه برتر در جشنواره سوم برترین‌ها”.

برای آشنایی با نحوه تنظیم طرح تجاری، فایل راهنما را دریافت کنید. (pdf.jpg)

در صورت هر گونه سوال لطفا با آدرس Ranking@nano.ir مکاتبه بفرمائید.