دوره‌های مقدماتی آشنایی با فناوری نانو در مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در راستای تامین نیروی متخصص فناوری نانو و نیز در راستای آشنا کردن دانشجویان و مدیران با این فناوری نوین اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی در چهار حوزه نانومواد، نانوالکترونیک، نانوبیوفناوری و آشنایی با دستگاه‌ها و تکینیک‌های اندازه گیری در نانو نموده است.


مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در راستای تامین نیروی متخصص فناوری‌نانو و نیز در راستای آشنا کردن دانشجویان و مدیران با این فناوری نوین اقدام به برگزاری دوره‌هایی تخصصی در چهار حوزه نانومواد، نانوالکترونیک، نانوبیوفناوری و آشنایی با دستگاه‌ها و تکنیک‌های اندازه گیری در نانو نموده است.

همچنین برای متقاضیانی که با هدف راه اندازی کسب و کار در حوزه نانو، تمایل به آشنایی با این علم جدید دارند، کلاس‌هایی در رابطه با ثبت پتنت، مدیریت تکنولوژی، جذب سرمایه و …. در این دوره گنجانده شده است.

دوره مقدماتی شامل ۴ کلاس چهار ساعته است و ترم های بعد (۷ترم که هر ترم شامل ۴ یا ۵ کلاس چهار ساعته است) نیز به همین صورت در این بخش‌ها ادامه خواهد یافت. کلاس‌های ثبت پتنت، مدیریت تکنولوژی و …. نیز در ترم‌های پایانی ارائه خواهد شد. (برای دریافت سیلابس ۷ ترم آینده به مرکز مطالعات تکنولوژی مراجعه فرمایید).

در پایان دوره گواهی‌نامه حضور در این دوره به زبان انگلیسی به شرکت‌کنندگان  اعطا خواهد شد.

مکان برگزاری کلاس‌ها : دانشگاه صنعتی شریف

مهلت ثبت نام ترم تابستان: تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۷

شماره تماس: ۴۰-۶۶۵۵۱۳۳۹
سایت مرکز: www.techstudies.org