برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های ملی فناوری‌نانو

نمایشگاه توانمندی‌های ملی فناوری‌نانو ۲۲ تا ۲۴ مهرماه برگزار می‌گردد. مدیر این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: از اهمیت برگزاری این نمایشگاه می‌توان به نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه نانو، نمایش شیوه‌های جدید تولید، جذب سرمایه، انعقاد قراردادهای انتقال فناوری، انتشار فناوری، کسب بازارهای جدید، نمایش تفکرات دیگران، نمایش قابلیت محققان، صنایع و دستگاه‌ها به مسئولان و عموم مردم اشاره کرد.

نمایشگاه توانمندی‌های ملی فناوری‌نانو ۲۲ تا ۲۴ مهرماه برگزار می‌گردد.  مدیر این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: از اهمیت برگزاری این نمایشگاه می‌توان به نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه نانو، نمایش شیوه‌های جدید تولید، جذب سرمایه، انعقاد قراردادهای انتقال فناوری، انتشار فناوری، کسب بازارهای جدید، نمایش تفکرات دیگران، نمایش قابلیت محققان، صنایع و دستگاه‌ها به مسئولان و عموم مردم اشاره کرد.
افشاری با تأکید بر اینکه نمایشگاه، محلی جهت نمایش کالاها، فناوری‌ها، خدمات، تکنیک‌های جدید و نوآوری‌ها برای معرفی و آشنایی مسئولان، محققان، صنعتگران و عموم مردم است افزود: از دلایل اصلی برای برپایی این نمایشگاه، تغییرات روزافزون در فناوری‌نانو، ظهور کالاهای جدید در این حوزه، تنوع آن‌ها و عدم آشنایی مردم با کارکردها و محصولات متنوع حاصل از این فناوری است.
وی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو را مجری برگزاری این نمایشگاه معرفی کرد و اعلام داشت: اختتامیه نمایشگاه با سومین جشنواره برترین‌های نانو همراه خواهد بود که در این جشنواره، برترین‌های حوزه نانو معرفی خواهند شد.
افشاری در پایان، از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان واحدهای درخواست‌کننده غرفه جهت حضور در نمایشگاه در چند روز آینده خبر داد و افزود: این نمایشگاه ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه در سالن حجاب بر گزار خواهد شد لذا علاقمندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۲۱۳۹۲ تماس برقرار کرده و یا به سایت ستاد به آدرس www.nano.ir مراجعه کنند.