حمایت از اشتغال متخصصان فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو به‌منظور بهره‌مندی از متخصصان این فناوری‌ در حوزه‌های تخصصی، همچنین حمایت از نهادهای فعال در این حوزه و تشویق آنها به جذب نیروهای متخصص، یک برنامه حمایتی در نظر گرفته است.

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو به‌منظور بهره‌مندی از متخصصان این فناوری‌ در حوزه‌های تخصصی، همچنین حمایت از نهادهای فعال در این حوزه و تشویق آنها به جذب نیروهای متخصص، یک برنامه حمایتی در نظر گرفته است. طبق آیین‌نامه این برنامه، نهادهای فعال فناوری‌نانو در ازای استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی متخصص در حوزه این فناوری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در این حمایت، ستاد در ازای استخدام هر نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی متخصص در فناوری‌نانو در شغل مرتبط با این فناوری‌ مبلغی را به‌‌عنوان تشویقی اشتغال، به نهاد استخدام کننده پرداخت می‌کند. این حمایت متناسب با مقطع تحصیلی و تخصص فارغ التحصیلان بین ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۵٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال در ماه خواهد بود.

شایان ذکر است نهادهای فعال در حوزه فناوری‌نانو می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این حمایت و تکمیل فرم درخواست، به بخش اشتغال پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد به نشانی www.nano.ir/job مراجعه نمایید.