فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری‌نانو

چهارمین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری‌نانو که اختصاص به ارزیابی دستاوردها و فعالیت‌های دست‌اندرکاران این فناوری در سال ۱۳۸۷ دارد، همزمان با دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری‌نانو در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری‌نانو که اختصاص به ارزیابی دستاوردها و فعالیت‌های دست‌اندرکاران این فناوری در سال ۱۳۸۷ دارد، همزمان با دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری‌نانو در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این جشنواره افراد و مؤسساتی که بیشترین فعالیت را در زمینه فناوری‌نانو و با هدف تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم داشته‌اند، معرفی شده و از آنها تجلیل می‌شود.

بر این اساس، مجموعه‌ای از شاخص‌ها و امتیازات به‌گونه‌ای تهیه‌شده‌‌اند که امتیازات هر فرد و مؤسسه بدون هیچ‌گونه اعمال سلیقه و صرفاً بر اساس مستندات موجود محاسبه می‌شود و این محاسبه حتی توسط فرد و مؤسسه نیز قابل انجام است. برگزیدگان در این جشنواره به شرح زیر خواهند بود: ۳ موسسه پژوهشی، ۷ محقق برتر، ۳ فناور برتر، ۱ متخصص ایرانی مقیم خارج، ۱ متخصص خارجی، ۱ متخصص جوان، ۳ بنگاه برتر، ۱ مرکز رشد برتر، ۳ رسانه برتر و ۳ آزمایشگاه برتر.

نحوه شرکت در جشنواره:

۱ – موسسات، محققان و فناوران برتر: معیارهای ارزیابی موسسات و محققان در این جشنواره نیز دقیقا منطبق با سیاست‌های تشویقی ستاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال مدارک خود به بخش حمایت تشویقی ستاد تا پایان خرداد ماه در این جشنواره شرکت نمایند. مستندات مواردی که مشمول حمایت تشویقی نمی‌شوند، می‌بایست به ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو به صندوق پستی۳۴۴-۱۴۵۶۵
۲ – مراکز رشد برتر: ستاد با ایجاد تغییرات اساسی در معیارهای ارزیابی مراکز رشد تلاش نموده است تا در جشنواره چهارم مرکز رشدی را که بیشترین امتیاز را در مشتری مداری، خروجی و مشتری مداری کسب می‌نماید، انتخاب کند. این ارزیابی با بازدید کارشناسان ستاد از مراکز رشدی که با ستاد در تعامل هستند انجام خواهد شد.

۳ – رسانه‌های برتر: برترین رسانه‌ها در جشنواره چهارم در ۳ دسته کلی شبکه‌های صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات انتخاب خواهند شد.

۴ – انتخاب آزمایشگاه‌های برتر فناوری‌نانو در بین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی صورت گرفته و معیارهای ارزیابی تفاوتی با جشنواره‌های پیشین ننموده است. مکاتبات لازم جهت ارزیابی و شرکت هر یک از آزمایشگاه‌ها در این جشنواره نیز توسط مدیریت شبکه متعاقبا انجام خواهد شد.

۵ – انتخاب بنگاه‌های برتر فعال در جشنواره چهارم در بین بنگاه‌های عضو شبکه شرکت‌های فناوری‌نانو انجام خواهد شد. معیارها و نحوه این ارزیابی توسط شبکه شرکت‌های فناوری‌نانو به شرکت‌های فعال در این حوزه اعلام خواهد شد..