راهنمای فناوری‌نانو در اروپا

انجمن شرکت‌ها و موسسات فعال در عرصه فناوری میکرو، فناوری‌نانو و مواد پیشرفته (IVAM)، به تازگی ویرایش دوم گزارش «راهنمایی از فناوری‌نانو در اروپا» را منتشر کرده است.

کاربردهای فناوری‌های کلیدی‌ای چون فناوری‌نانو، فناوری میکرو سیستم‌ها و مواد پیشرفته بسیار گسترده است. در این شرایط، یافتن عرضه‌کننده مناسب در این حوزه‌ها کاری دشوار است.

انجمن شرکت‌ها و موسسات فعال در عرصه فناوری میکرو، فناوری‌نانو و مواد پیشرفته (IVAM)، به تازگی ویرایش دوم گزارش «راهنمایی از فناوری‌نانو در اروپا» را منتشر کرده است. به طور کلی این گزارش به صورت یک پایگاه داده، آنچه را که عرضه کنندگان (suppliers) اروپایی باید ارائه کنند را در بر می‌گیرد.

خریداران و متقاضیان به دنبال محصولات و راه‌کارهایی در اروپا هستند که آنها را در مقایسه با سایر منابع، راحت‌تر و سریع‌تر به دست آورند. راهنمایی از فناوری‌نانو در اروپا، دربرگیرنده بیش از ۳۰۰۰ عرضه کننده محصولات و فرایندهای فناوری میکرو، فناوری‌نانو و مواد پیشرفته است. در این طرح، عرضه‌کنندگان، مشتریان بالقوه و شرکای پروژه‌ها می‌توانند پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان به دست آورند.

هنگامی که یک سفارش ارائه می‌شود ، این پایگاه داده با اتصال به پایگاه‌های داده مختلف IVAM که به طور روزانه به روز می‌شوند، یافته‌های مورد نظر را ارائه می‌کند. این رویه تضمین می‌کند که داده‌های خریداری شده، سفارشی شده و به روز هستند.

این پایگاه داده کامل با بیش از ۳۰۰۰ شرکت، به قیمت ۲۹۹۸ یورو از طریق نشانی www.ivam-research.de قابل خریداری است.