پیش‌بینی بازار کاربردهای ورزشی نانومواد

موسسه تحقیقات و بازار (Research and Markets) به تازگی گزارشی با عنوان «فرصت‌های نانومواد در حوزه کاربردهای ورزشی۲۰۱۳-۲۰۰۸ : روندها، پیش‌بینی‌ها و تجزیه و تحلیل رقابتی» منتشر کرده است.

موسسه تحقیقات و بازار (Research and Markets) به تازگی گزارشی با عنوان «فرصت‌های نانومواد در حوزه کاربردهای ورزشی۲۰۱۳-۲۰۰۸ : روندها، پیش‌بینی‌ها و تجزیه و تحلیل رقابتی» منتشر کرده است.

نانومواد به عنوان «رازگشای» قرن ۲۱ شناخته شده است. این مواد در بسیاری از بازارهای کاربردی همانند هوا- فضا، کاربردهای صنعتی، انرژی و ورزش تغییرات چشمگیری ایجاد خواهد کرد.

مجموع تولید سالانه نانولوله‌های کربنی، که تنها یکی از نانومواد مهمی محسوب می‌شود که در کاربردهای ورزشی استفاده می‌شوند، طی سال‌های گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. ارزش بازار این مواد در سال ۲۰۰۷ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بود که انتظار می‌رود سرعت رشد این بازار همچنان تداوم داشته باشد. تولیدکنندگان نانولوله‌های کربنی برنامه‌ریزی می‌کنند تا ظرفیت واحدهای تولیدی خود را تا سال ۲۰۱۲ به هزاران تن افزایش دهند.

این ارقام بیانگر دامنه و فرصت‌های این بازار است. در حال حاضر کاربردهای ورزشی، ۱۴ درصد مصرف کل نانولوله‌های کربنی را به خود اختصاص می‌دهند که انتظار می رود این رقم به سرعت افزایش یابد. چوب‌های گلف، راکت‌ها، اسنوبردها و اسکیت‌ها، عمده‌ترین استفاده کننده از نانولوله‌های کربنی هستند.

این گزارش منحصر به فرد، تمام اطلاعات و ابزارهای ارزشمندی که ممکن است در توسعه موفقیت‌آمیز یک کسب‌و‌کار فعال در صنعت کالاهای ورزشی با استفاده از نانوکامپوزیت‌ها، لازم باشد را ارائه می‌کند.

این گزارش، روندهای فعلی و آینده، نقش‌آفرینان کلیدی و جهت‌های اصلی صنعت کالاهای ورزشی استفاده کننده از نانوکامپوزیت‌ها را تشریح می‌کند.

محورهای اصلی این گزارش عبارتند از: انواع نانومواد، کاربردهای کالاهای ورزشی، تجزیه و تحلیل بازار جهانی کالاهای ورزشی، تجزیه و تحلیل منطقه‌ای، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل نانومواد، روندها و پیش‌بینی‌ها برای کالاهای ورزشی و مواد کامپوزیتی و پیشگامان صنعتی.

متن کامل این گزارش به قیمت ۶۰۹۹ یورو قابل خریداری است.