برنامه آموزش عملی فناوری‌نانو

شرکت NanoInk, Inc.® از پیشگامان جهانی فعالیت در حوزه علم و فناوری‌نانو، به‌تازگی در زمینه آموزش فناوری‌نانو برنامه‌ای با عنوان NanoProfessor™ ارائه کرده است.

شرکت ®.NanoInk, Inc از پیشگامان جهانی فعالیت در حوزه علم و فناوری‌نانو، به‌تازگی در زمینه آموزش فناوری‌نانو برنامه‌ای با عنوان ™NanoProfessor ارائه کرده است. NanoProfessor یک برنامه آموزشی در زمینه علم و فناوری‌نانو بوده که به دنبال توانمندسازی دانشجویان سطح لیسانس برای مشاغل آتی حوزه فناوری‌نانو است.

این برنامه، سیستم نانوساخت بسیار پیشرفته ®NLP 2000 Desktop DPN شرکت NanoInk را با برنامه‌‌ی آموزشی بسیار جالبی که توسط متخصصان مشهور فناوری‌نانو طراحی شده‌ و هدف آن آموزش مفاهیم پایه علم و مهندسی است، ترکیب می‌کند. این برنامه با اتخاذ یک رویکرد بین‌رشته‌ای و عملی به دنبال این است تا نانوساختارها در محیط کلاس‌ها، به سادگی و سریع طراحی شوند.

NanoProfessor مربیان را به برنامه‌های جامعی تجهیز می‌کند تا بتوانند آنها را بلافاصله در دانشکده‌های علوم انسانی، مدارس فنی، دبیرستان‌ها و دانشکده‌ها اجرا کرده و برای دانشجویان این فرصت را فراهم ‌‌کند تا بتوانند در زمینه مشاغل پیشرفته و جدید در یک محیط جهانی رقابت کنند.

به اعتقاد کارشناسان، ایالات متحده آمریکا برای اینکه بتواند در اقتصاد جهانی رقابت کند باید بر نوآوری‌هایی که به اشتغال‌زایی این کشور کمک می‌کنند، تمرکز کند. در این راستا توسعه آموزش فناوری‌نانو پیشگامی این کشور را در این حوزه نوظهور تضمین کرده و باعث توسعه کاربردهای مختلف این فناوری‌ نوظهور در صنایع مختلف می‌شود.