چهارمین جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو

چهارمین دوره جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو، روز یکشنبه ۱۷/۸/۸۸ در مصلای بزرگ امام‌‌خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

نتایج همایش نهایی پروژه NanoCap

چهارمین دوره جشنواره انتخاب برترین‌های فناوری نانو، روز یکشنبه ۱۷/۸/۸۸ در مصلای بزرگ امام‌‌خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم ـ که از ساعت ۱۸:۳۰ و در انتهای جشنواره ملی فناوری نانو برگزار می‌شود ـ از ۱۰ محقق برتر، ۱ محقق جوان برتر، ۳ مؤسسه پژوهشی برتر، ۳ رسانه برتر، مرکز رشد و ۳ آزمایشگاه برتر تقدیر خواهد شد. در کنار این برگزیدگان که از فعالان داخلی در حوزه فناوری نانو انتخاب شده‌اند، ۱ محقق خارجی و ۱ محقق ایرانی مقیم خارج نیز که بیشترین همکاری را با محققان داخلی داشته‌اند و یک محقق غیر ایرانی از کشورهای حوزه اکو به‌‌عنوان متخصصان خارجی معرفی خواهند شد.

در این مراسم، ابتدا آقای دکتر سرکار (دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) ضمن خوشامدگویی به میهمانان، سیاست‌های کلی کشور را در توسعه فناوری نانو تبیین خواهند نمود و پس از ایشان، آقای مهندس سلطانی (مدیر دبیرخانه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) گزارشی از نحوه ارزیابی در چهارمین دوره از جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو را ارائه خواهند داد. در پایان نیز خانم دکتر سلطانخواه (معاون علمی و فناوری رئیس جمهور) به تشریح سیاست‌های کشور در توسعه فناوری پرداخته، جوایز در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان را به ایشان اهدا خواهند نمود.

از علاقه‌مندان به حضور در جشنواره دعوت میشود تا برای شرکت در این جشنواره، درخواست خود را به نشانی habibnejad@gmail.com ارسال نمایند تا برای ایشان کارت حضور ارسال شود.