ششمین همایش دانشجویی فناوری نانو از دید مسئولین

«فضای فیزیکی همایش‌های دانشجویی فناوری نانو که در دانشگاه‌های پزشکی و غیر پزشکی برنامه‌ریزی شده است می‌تواند باعث افزایش تعامل پژوهشگران از رشته‌های مختلف حوزه فناوری نانو گردد».


«فضای فیزیکی همایش‌های دانشجویی فناوری نانو که در دانشگاه‌های پزشکی و غیر پزشکی برنامه‌ریزی شده است می‌تواند باعث افزایش تعامل پژوهشگران از رشته‌های مختلف حوزه فناوری نانو گردد».

ششمین همایش دانشجویی فناوری نانو روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آذر ماه به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با زمان‌بندی مناسبی برای ارایه مقالات در سه زمینه نانوپزشکی، نانوشیمی ونانوفیزیک برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین نگارش کسب و کار در نانو، oral presentation ، ثبت پتنت و کارگاه‌ مقاله‌نویسی و نقد علمی از دیگر برنامه‌‌های موجود در این همایش بود که نظر بسیاری از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد.

دکتر کیانوش خسروی دارایی(دبیر کنگره) در گفتگو با بخش خبری سایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: « بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید که از میان این مقالات، ۲۵ مقاله جهت سخنرانی و سایر مقالات به صورت پوستر (به دلیل محدودیت زمانی) ارایه گردیدند».

دکتر سید مهدی رضایت از دیگر چهر‌ه‌های حاضر در این همایش بود.

وی با بیان این مطلب که هدف ستاد از برگزاری این همایش این است که بسیاری از پژوهشگرانی که در آستانه ورود به بازار کار هستند گرد هم جمع شده و در گرایش‌های مختلف با هم تعامل داشته باشند و فرصتی برای آنها فراهم شود که دستاورد‌های خود را به نمایش گذارند، افزود: «فضای فیزیکی همایش که در دانشگاه‌های پزشکی و غیر پزشکی برنامه‌ریزی شده است می‌تواند باعث افزایش تعامل پژوهشگران از رشته‌های مختلف حوزه فناوری نانو گردد».

مدیر کار گروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در پایان تاکید کرد: «در این همایش، شاهد رشد کیفی قابل توجهی از نظر برنامه‌ریزی و نظم برنامه‌ها بودیم که از همکاران و دبیر همایش تشکر می‌کنیم و امیدواریم که با این برنامه‌ها شاهد به ثمر رسیدن حلقه علم تا ثروت باشیم».