وبینارهای تخصصی در زمینه فناوری‌نانو

موسسه NanoTecNexus که در زمینه‌ی همایش‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های تخصصی فناوری‌نانو فعالیت می‌کند، به تازگی در حال سازماندهی سری جدید وبینارهای آنلاین است.

موسسه (NanoTecNexus (NTN که در زمینه‌ی همایش‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های تخصصی فناوری‌نانو فعالیت می‌کند، به‌تازگی در حال سازماندهی سری جدید وبینارهای آنلاین علمی و تجاری خود برای صنعت‌گران، سرمایه‌گذاران، نهادهای دانشگاهی و تحقیقاتی است.

موضوع‌هایی که در این وبینارها پوشش داده خواهند شد شامل: آخرین راهبردهای تامین مالی، مسائل قانون‌گذاری، ایمنی، تحقیق و توسعه و موارد مربوط به تجاری‌سازی کاربردهای مبتنی بر فناوری‌نانو است.

دور جدید وبینارهای مبتنی بر کسب و کارها، سخنرانی‌ای با عنوان «تامین مالی نوآوری در دنیای جدید: استفاده از تامین مالی مستحکم برای کارایی سرمایه» است که به دنبال تشریح راهبردهای مالی در حوزه فناوری‌نانو است.

تمام موضوعات طوری طراحی شده‌اند که به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا از طریق مقررات جدید، مجموعه کسب و کارهای خود را در اقتصاد متلاطم دنیای کنونی مدیریت کرده و فرصت‌های جدید را در حوزه نوظهور فناوری‌نانو شناسایی کنند.

به گفته آدریانا ولا، بنیان‌گذار و رییس موسسهNanoTecNexus، موتور محرک کسب و کارها، نوآوری است. در این راستا دستیابی به کارشناسان زبده برای شرکت‌هایی که به دنبال بقا در عرصه رقابتی کسب و کارها هستند، بسیار حایز اهمیت است. وبینارهای آنلاین این موسسه، به شناسایی متخصصان زبده در اقصی نقاط دنیا کمک می‌کند.