مجله فناوری‌نانوی چینی در لیست مجلات ISI

براساس اعلام ISI، مجله انگلیسی زبان Nano Research، هم اکنون در لیست شاخص نقل قول علمی توسعه یافته (SCI-E) قرار دارد.

براساس اعلام ISI، مجله انگلیسی زبان Nano Research که به طور مشترک توسط اسپرینگر (Springer)) و انتشارت دانشگاه تسینگ‌هوآی چین منتشر می‌شود، هم اکنون در لیست شاخص نقل قول علمی توسعه یافته (SCI-E) قرار دارد. این مجله دانشگاهی از جولای سال ۲۰۰۸ در لیست این شاخص قرار گرفته است.

Nano Research یک مجله بین‌رشته‌ای و بین‌المللی است که مقاله‌های تحقیقاتی اصلی و با کیفیت بالا را منتشر کرده و تمام جنبه‌های مربوط به علم و فناوری‌نانو را پوشش می‌دهد. خوانندگان و علاقمندان فناوری‌نانو می‌توانند این مجله را به طور رایگان از طریق سایت اسپرینگر دریافت نمایند.

مجله مذکور از جانب دانشمندان برتر فعال در زمینه علم و فناوری‌نانو در اقصی نقاط دنیا حمایت شده و محققان و اساتید دانشگاه‌های برتری چون استنفورد، MIT، دانشگاه علم و فناوری هنگ‌هنگ و … مقالات علمی خود را در آن منتشر می‌کنند. ۲۰ درصد کل مقالات منتشر شده در این مجله به دانشمندان چینی تعلق دارد.

به گفته جان فن زونگ، رئیس انتشارات دانشگاه تسینگ‌هوآی، انتخاب Nano Research به‌عنوان SCI-E نشان دهنده این نکته مهم است که همکاری‌های بین‌المللی رویکردی اثربخش برای انتشار یک مجله جدید بوده و دست‌اندرکاران این مجله به خوبی آن را درک کرده‌اند.