اسامی پذیرفته شدگان در هفتمین همایش دانشجویی فناوری نانو

هفتمین همایش دانشجویی فناوری نانو، از تاریخ ۵ خرداد ۱۳۸۹ به مدت سه روز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌گردد. به گزارش دبیرخانه همایش از مجموع ۳۷۷ مقاله دریافتی، ۲۶ مقاله بصورت سخنرانی و ۲۹۱ مقاله بصورت پوستر پذیرفته شدند.


هفتمین همایش دانشجویی فناوری نانو، از تاریخ ۵ خرداد ۱۳۸۹ به مدت سه روز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌گردد. به گزارش دبیرخانه همایش از مجموع ۳۷۷ مقاله دریافتی، ۲۶ مقاله بصورت سخنرانی و ۲۹۱ مقاله بصورت پوستر پذیرفته شدند.

 همچنین تعداد ۶۱ مقاله نیز به دلایلی مانند مناسب نبودن سطح کیفی مقاله، رعایت نکردن ساختار مقاله و تعداد کلمات، فارسی نبودن زبان مقاله و عدم پاسخگویی به موقع به مسئولین دبیرخانه همایش مردود اعلام شدند که این افراد باید در سمینار آتی سال جاری شرکت کنند.

 پذیرفته شدگانی که اسامی آنها در پایگاه اینترنتی همایشwww.nisc.ir اعلام شده است، از روز ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت جهت نهایی شدن فرایند ثبت نام با ورود به کارتابل خود در بخش حمایت های تشویقی سایت ستاد نانو www.nano.ir/hrdc تصویر فیش واریزی به حساب همایش را ارسال نمایند.

 بدیهی است عدم ارسال به موقع فیش بمنزله انصراف از حضور در همایش تلقی شده و نام فرد از فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان حذف خواهد شد.

 لازم به ذکر است همایش در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۷ در دانشگاه تربیت مدرس افتتاح و حضور پذیرفته‌شدگان از ۲ ساعت قبل از برگزاری افتتاحیه برای دریافت کارت همایش با ارائه اصل فیش الزامی است.

 برنامه نهایی زمان بندی ارائه مقالات تا تاریخ ۱/۳/۱۳۸۹ در پایگاه اینترنتی همایش اعلام خواهد گردید.

 برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.nisc.ir مراجعه کنید.