اولین المپیاد نانو برگزار شد

آزمون علمی نخستین المپیاد آزمایشی علوم و فناوری نانو، روز جمعه ۴ تیرماه برگزار شد. نتایج این آزمون تا پایان تیرماه اعلام و آزمون عملی روز ۱۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

اولین المپیاد نانو برگزار شد

آزمون علمی نخستین المپیاد آزمایشی علوم و فناوری نانو، روز جمعه ۴ تیرماه برگزار شد. در این آزمون که باشگاه دانش آموزی نانو (وابسته به ستاد ویژه توسعه فناوری نانو) برگزار‌کننده آن بود، دانش آموزانی از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

 نتایج این آزمون تا پایان تیرماه اعلام و واجدین حضور در مرحله دوم المپیاد معرفی خواهند شد. این افراد پس از گذراندن یک اردوی علمی_آموزشی، در یک پروژه عملی به رقابت خواهند پرداخت. آزمون عملی روز ۱۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

برگزیدگان نهایی همزمان با جشنواره فناوری نانو معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. باشگاه نانو به سه نفر برگزیده‌ی این المپیاد، هرکدام مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه ی نقدی خواهد داد.

باشگاه نانو، بخشی از کارگروه ترویج ستاد فناوری نانو است که در زمینه تولید محتوای آموزشی و کمک به آموزش و ترویج فناوری نانو در مقاطع تحصیلی قبل از دانشگاه فعالیت می‌کند. باشگاه نانو تاکنون چند کتاب و لوح فشرده آموزشی منشر نموده و بیش از ۳۰۰ سمینار و کارگاه آموزشی در زمینه فناوری نانو را مورد حمایت قرار داده است.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این باشگاه به سایت www.nanoclub.ir مراجعه کنید.