پایگاه اطلاع رسانی اشتغال فناوری نانو راه اندازی شد

ستاد توسعه فناوری نانو با هدف پاسخ گویی به نیاز نهاد­های فعال در فناوری نانو به نیروی انسانی متخصص، بهره مندی از متخصصان این فناوری در حوزه های تخصصی و ساماندهی بازارکار نانو، پایگاه اطلاع رسانی اشتغال فناوری نانو را به آدرسhttp://talent.nano.ir راه اندازی کرد.


ستاد توسعه فناوری نانو با هدف پاسخ گویی به نیاز نهاد­های فعال در فناوری نانو به نیروی انسانی متخصص، بهره مندی از متخصصان این فناوری در حوزه های تخصصی و ساماندهی بازارکار نانو، پایگاه اطلاع رسانی اشتغال فناوری نانو را به آدرس http://talent.nano.ir راه اندازی کرد.

کلیه دانش آموختگان و دانشجویان آموزش عالی در رشته های نانو و غیر نانو که علاقه مند به اشتغال در حوزه فناوری نانو هستند، میتوانند در این سایت ثبت نام کنند. رزومۀ کارجویان در معرض دید کارفرمایان فعال در نانو قرار میگیرد.

کارفرمایان نیز می توانند با ثبت نام در این سایت، نیازهای شغلی خود را ارایه و نیروی کار مورد نظر خود را از بین کارجویان دارای رزومه در سایت انتخاب نمایند.

از دیگر امکانات این پایگاه برای کارجویان میتوان به جستجو در موقعیت های شغلی ثبت شده، درخواست از کارفرمایان برای استخدام، جوابگویی دعوت به همکاری اعلام شده از سوی کارفرمایان و آشنایی با مشاغل حوزه فناوری نانو اشاره کرد.

گفتنی است ستاد فناوری نانو از نهادهایی که دانش آموختگان متخصص در نانو را استخدام کنند حمایت های مالی میکند. در این طرح، هر نهادی که یک نفر از فارغ التحصیلان متخصص در فناوری نانو را در شغل مرتبط با این فناوری استخدام کند، مبلغی را به عنوان تشویقی از ستاد دریافت میکند. این حمایت متناسب با مقطع تحصیلی افراد بین ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۵٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال در ماه خواهد بود.

کارفرمایان و کارجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این پایگاه می توانند به نشانی http://talent.nano.ir مراجعه نمایند.