حمایت از تولید بازی های آموزشی فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد تا از تولید کنندگان بازی های رایانه ای و سرگرمی های فکری که آثار خود را در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت دهند، حمایت کند.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد تا از تولید کنندگان بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های فکری که آثار خود را در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت دهند، حمایت کند.

 این مسابقه که به‌وسیله‌ی ستاد توسعه فناوری نانو همزمان با جشنواره فناوری نانو در آبان ماه ۱۳۸۹ برگزار خواهد شد، در دو بخش اصلی شامل داستان، نقاشی، پویا نمایی، فیلم کوتاه، تصویر‌سازی رایانه ای و بخش جنبی شامل آثار حجمی، آثار مفهومی و طراحی مدل بازی و سرگرمی برگزار خواهد شد.

کلیه افراد و شرکت‌های تولید‌کننده بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های فکری می‌توانند با شرکت در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو از حمایت‌های مادی و معنوی ستاد برای تولید بازی‌های خود برخوردار شوند.

 حق تولید و مالکیت بازی‌های رایانه ای و سرگرمی‌های فکری طراحی شده و ارسال شده به این مسابقه، متعلق به  تولید‌کننده خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند بعد از مسابقه در صورت برخورداری محصول از سطح کیفی مناسب ، از حمایت‌های ستاد برای تولید بازی‌های  خود استفاده کنند.

همچنین بازی‌های  تولید شده که پیش از این وارد بازار شده‌اند نیز در صورت ارتباط با فناوری نانو می‌توانند در مسابقه حضور یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند همراه با تکمیل و ارسال «فرم درخواست شرکت در مسابقه» آثار خود را تا پایان شهریور ماه به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

جهت اطلاع از طریق شماره تماس ۸۸۹۸۵۴۵۸ (۰۲۱) با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل نمایید.