کمک به سرمایه گذاری در شرکت های فناوری نانوی ایران

نمایشگاه فناوری نانوی اصفهان علاوه بر صاحبان فناوری و محصول در حوزه ی فناوری نانو، میزبان شرکتها و نهادهای سرمایه گذاری و تامین مالی در زمینه این فناوری نیز خواهد بود. این نمایشگاه روزهای ۱۳ تا ۱۶ مرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فناوری نانوی اصفهان علاوه بر صاحبان فناوری و محصول در حوزه ی فناوری نانو، میزبان شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و تامین مالی در زمینه این فناوری نیز خواهد بود.

طبق اعلام دبیرخانه این نمایشگاه، به منظور ارتباط موثر و سازنده میان نهادها و ارگان‌های سرمایه گذار با شرکت‌ها و پژوهشگاه‌ها و مراکز رشد فعال در حوزه فناوری نانو، بخش ویژه سرمایه گذاری نیز در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

 برقراری تعامل سازنده میان سرمایه گذاران صنایع و شرکت ها می‌تواند زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر آنها از منابع مالی را فراهم ساخته ، روند تجاری سازی دستاوردها در زمینه فناوری نانو را تسریع بخشد.

نمایشگاه فناوری نانوی اصفهان روزهای ۱۳ تا ۱۶ مرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد. شرکت‌ها و نهادهای علاقمند به حضور در این نمایشگاه، برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه نمایشگاه (تلفن ۰۳۱۱۶۶۴۳۳۰۸) تماس حاصل نمایند.