ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی جشنواره نانو آغاز شد

دبیرخانه سومین جشنواره فناوری نانو قصد دارد همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی متعددی برای عموم علاقمندان برگزار کند. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس festival.nano.ir جهت ثبت نام در کارگاه‌های فوق اقدام کنند.

کارگاه‌های آموزشی سومین جشنواره فناوری نانو

دبیرخانه سومین جشنواره فناوری نانو قصد دارد همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی متعددی برای عموم علاقمندان برگزار کند.

تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی فناوری نانو، اصول و کاربردهای طیف‌سنجی Mossbauer، ثبت اختراع در دفاتر بین‌المللی، بررسی تجارب بنگاه‌داری فناوری نانو در ایران، نگرشی نوین بر تحلیل فنی اطلاعات پتنت‌ها، STM (Scanning Tunneling Microscopy) ، نانوحسگرهای زیستی، کاربرد Mass Spectroscopy در فناوری نانو، کاربردهای فناوری نانو در انرژی و توسعه صنایع، قابلیت‌های دستگاههای آنالیز حرارتی، آشنایی با فعالیت نهادهای بین‌المللی فناوری نانو، (ICPC Nanonet / Asia Nano Forum) ، کارگاه تجاری‌سازی طرح‌های دانش‌بنیان نانویی و AFM (Atomic Force Microscopy) ، از عناوین کارگاه‌های آموزشی ذکر شده هستند.

همچنین در کنار این کارگاه‌ها سمینارهایی با عناوین استانداردسازی فناوری نانو، بررسی تجارب بنگاه‌داری فناوری نانو در ایران، آشنایی با نهادهای بین‌المللی فعال در فناوری نانو و کاربرد فناوری نانو در انرژی و توسعه صنایع، به صورت رایگان برگزار می‌شوند.

لازم به ذکر است که ظرفیت هر کارگاه ۵۰ نفر است و با ثبت نام حداقل ۱۵ نفر تشکیل خواهد شد و در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت‌کنندگان در کارگاه یا به هر دلیلی که امکان برگزاری کارگاه وجود نداشته باشد هزینه پرداختی مسترد خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه جهت ثبت نام در کارگاه‌های فوق اقدام کنند. برای مشاهده مشخصات کارگاه‌ها و ثبت نام می‌توانید به بخش بازدید کنندگان پایگاه اینترنتی جشنواره نانو در آدرس festival.nano.ir مراجعه کنید.