همایش و نمایشگاه جهانی فناوری‌نانو در کانادا

در روزهای ۲ تا ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی (۱۰ تا ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۰)، در رویدادی سه روزه، ذینفعان جهانی میکرو و فناوری‌نانو، محصولات پیشرفته مبتنی بر MNT خود را در معرض دید عامه مردم قرار دادند.

محصولات مبتنی بر میکرو و فناوری‌نانو (MNT) نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و انسجام بخشیدن به کارکردهای جدید برای بازار جهانی ایفا می‌کنند. در روزهای ۲ تا ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی (۱۰ تا ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۰)، در رویدادی سه روزه، ذینفعان جهانی میکرو و فناوری‌نانو، محصولات پیشرفته مبتنی بر MNT خود را در شهر لیک لویز (Lake Louise) ایالت آلبرتای کانادا در معرض دید عامه مردم قرار دادند.

همایش و نمایشگاه ۲۰۱۱ WAVE، یک رویداد کسب و کار به کسب و کار است که در قالب آن تلاش شد محصولات میکرو و فناوری‌نانو موجود در بازار عرضه شدند. در این نمایشگاه بیش از ۱۲۵ شرکت، فناوری‌های جدید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان بین‌المللی قرار دادند.

در رویداد ۳ روزه فوق، ذینفعان فعال در زنجیره ارزش عرضه مواد تا محصولات نهایی، نظیر توزیع‌کنندگان و نمایندگان فروشندگان، تولیدکنندگان مواد، عرضه‌کنندگان تجهیزات و سرمایه‌گذاران شرکت کردند.

به گفته کن بریزل، رئیس شرکت ACAMP، «این رویداد بر ۵ حوزه کلیدی: فناوری‌های پاک؛ پزشکی و سلامت؛ کشاورزی و جنگل؛ انرژی‌های رایج؛ و کالاهای مصرفی و تجاری تمرکز شد.»

ایالت آلبرتای کانادا یکی از مراکز شناخته شده دنیا در زمینه توسعه نوآوری و محصولات فناوری‌محور در بازارهای مختلف و حوزه فناوری‌نانو است. همایش و نمایشگاه WAVE، فعالان صنعت جهانی میکرو و فناوری‌نانو را قادر خواهد کرد تا با شبکه‌سازی، محصولات جدید خود را راحت‌تر به بازار عرضه کنند.