فراخوان دوازدهمین کنگره ملی خوردگی اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیر کبیر با همکاری انجمن خوردگی ایران دوازدهمین کنگره ملی خوردگی را در روزهای ‪ ‪ ۲۷‬و ۲۸ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌کند. ‬‬

فراخوان دوازدهمین کنگره ملی خوردگی اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیر کبیر با همکاری انجمن خوردگی ایران دوازدهمین کنگره ملی خوردگی را در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌کند.

خسارات‌ خوردگی در دنیا اعدادی نجومی را به خود به اختصاص داده‌اند و بر اساس محاسبات انجمن خوردگی آمریکا خسارات خوردگی در دنیا به بیش از ۱٫۸ تریلیارد دلار می‌رسد. در ایران نیز با توجه به سواحل آبی شمال و جنوب ایران و مشاهده ازدیاد پدیده خوردگی در تأسیسات نفتی و کشتیرانی، بررسی راه‌های کاهش خوردگی از اهمیت به سزایی برخوردار است. بر همین اساس تحقیقات نشان داده‌اند که می‌توان با استفاده از فناوری‌های نوین تا حدود زیادی از هزینه‌های خوردگی کاست.

کاربرد فناوری نانو در کنترل خوردگی، تحقیقات بنیادین و شبیه‌سازی در توسعه علم و فناوری خوردگی، خوردگی در صنایع آب و فاضلاب و خوردگی در زیرساخت‌های شهری و پل‌ها از جمله موضوعات مورد بررسی در دوازدهمین کنگره ملی خوردگی است.

آخرین مهلت ارسال مقاله ۱۵/۱۰/۸۹ است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۲۰۲۵۲ تماس حاصل نمایند. همچنین فایل پوستر و فرم شرکت در کنگره از طریق پایگاه اینترنتی www.congress12.ica.ir قابل دسترسی است.