پایان کار سومین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو

سومین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو موسوم به ICNN2010 روز ۲۰ آبان ماه ۱۳۸۹ به کار خود پایان داد. زینت بخش مراسم پایانی این رخداد مهم علمی، عکس‌های یادگاری میهمانان داخلی و خارجی و عوامل اجرایی همایش بود که در فضایی صمیمی برگزار گردید.

پایان کار سومین روز سومین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو

سومین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو موسوم به ICNN2010 روز ۲۰ آبان ماه ۱۳۸۹ به کار خود پایان داد.

روز پایانی همایش، با چهار سخنرانی کلیدی آغاز شد که به ترتیب به‌وسیله‌ی خانم دکتر Anna Tampieri از ایتالیا، آقای دکتر Mircea Diudee از رومانی، آقای H. Hoseinkhani از تایوان و آقای Jong-Sung Yu از کره جنوبی ارائه و با استقبال شرکت کنندگان روبه‌رو گردید و همانند روزهای گذشته، کار همایش با ارائه مقاالت شفاهی، پوستر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی دنبال شد.

 در بخش اختتامیه کنگره، دکتر محمد حسین شیخی دبیر همایش ابراز امیدواری نمودند این همایش زمینه‌ی مساعدی را برای ارتباط بیش از پیش محققان این حوزه نوین علمی در سطح ملی و بین المللی ایجاد نموده باشد.

در ادامه دکتر علیرضا مشفق نایب رئیس انجمن نانوفناوری ایران ضمن تجلیل از برگزارکنندگان همایش و نیز تشکر از کلیه ارائه دهندگان مقالات و نیز حاضران در همایش، از آنان برای حضور فعال در چهارمین همایش علوم و فناوری نانو موسوم به ICNN2012 دعوت و از محققان درخواست نمودند جهت ارتقای سطح کمی و کیفی نشریه IJNN به عنوان تنها نشریه علمی پژوهشی کشور در زمینه فناوری نانو به زبان انگلیسی، مقالات خود را به دفتر انجمن نانوفناوری ایران ارسال نماید.

در این مراسم همچنین دکتر سید علیرضا اشرفی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان نماینده این دانشگاه و میزبان چهارمین همایش، ضمن ارائه شمه‌ای از توانمندی‌های علمی این دانشگاه و نیز جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و طبیعی شهر کاشان، حاضران را به حضوردر همایش آینده که قرار است در پاییز سال ۱۳۹۱ در دانشگاه کاشان برگزار شود دعوت نمودند.

 در پایان مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمادین همایش، از مقالات برتر بخش سخنرانی و پوستر و نیز اعضای کمیته اجرایی و سایر دست اندرکاران اجرایی همایش تجلیل شد. زینت بخش مراسم پایانی این رخداد مهم علمی، عکس‌های یادگاری میهمانان داخلی و خارجی و عوامل اجرایی همایش بود که در فضایی صمیمی برگزار گردید.