همایش سالانه نانولوله‌های کربنی در آلمان

اتحادیه نوآوری آلمان برای نانولوله‌های کربنی در شهر اتلینگن میزبان همایش سالانه نانولوله‌های کربنی (Inno.CNT) خواهد بود.

اتحادیه نوآوری آلمان برای نانولوله‌های کربنی در شهر اتلینگن میزبان همایش سالانه نانولوله‌های کربنی (Inno.CNT) خواهد بود. این همایش در روزهای ۲۵ تا ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۱ میلادی (۵ تا ۷ بهمن ماه سال ۱۳۸۹) در نزدیکی شهر کالسروهه آلمان برگزار خواهد شد.

شرکت در همایش سال ۲۰۱۱ برای بازدیدکنندگان ملی و بین‌المللی در حوزه صنعت و تحقیقات آزاد است. همایش مذکور بستر مناسبی فراهم می‌کند تا در چارچوب آن محققان بین‌المللی فعال در حوزه نانولوله‌های کربنی (CNTs) بتوانند ایده‌ها و نتایج تحقیقات خود را به بحث و بررسی گذارند.

به‌طور کلی، محور اصلی همایش فوق، تمرکز بر کاربردها و الزامات فناورانه نانولوله‌های کربنی در زمینه‌های ساختمان‌سازی سبک، جابجایی، انرژی و محیط زیست است.

میزان تقاضا برای مواد پیشرفته و جدید به‌طور دائم در حال افزایش است و سیستم‌های مواد کنونی به محدودیت کارکردی خود نزدیک می‌شوند. در این راستا، نانولوله‌های کربنی به خاطر ویژگی‌های مکانیکی و الکتریکی خاص خود، پتانسیل دگرگون‌سازی گسترده در محصولات و کاربردهای مختلف را دارند.

در همایش سالانه Inno.CNT، سخنرانان مطرحی نظیر مورینوبو اندو از دانشگاه شینشوی ژاپن، پرفسور آلن ویندل از دانشگاه کمبریج انگلیس و پرفسور رابرت اسلوگل از موسسه ماکس پلانک سخنرانی خواهند کرد.

علاوه بر سخنرانان مطرح شده، محققانی از کشورهای فرانسه، سنگاپور و … نیز آخرین دستاوردهای خود در زمینه CNTs را ارائه می‌کنند.

همایش Inno.CNT به همت اتحادیه نوآوری آلمان برای نانولوله‌های کربنی و با همکاری شبکه آموزشی و تحقیقاتی CONTACT برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام شرکت در این همایش اینجا را کلیک کنند.