برگزاری نمایشگاه هفته نانو در استان فارس

نمایشگاه آموزشی هفته نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همزمان با ایام دهه فجر، به مدت ۶ روز در استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه هفته نانو در استان فارس

نمایشگاه آموزشی هفته نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همزمان با ایام دهه فجر، به مدت ۶ روز در استان فارس برگزار می‌شود. از جمله برنامه‌هایی که در کنار این نمایشگاه برپا می‌شود، می‌توان به برگزاری همایش آشنایی با مبانی علوم و فناوری نانو، سینمای نانو، معرفی پروژه‌های دانش‌آموزی در زمینه فناوری نانو و برگزاری مسابقه ایده‌های دانش آموزی اشاره داشت.

مسابقه ایده‌های دانش آموزی با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری، ‌شناسایی نیروهای خلاق و تشویق دانش آموزان به مطالعه در زمنیه‌های مختلف فناوری نانو، برگزار می‌شود. در همین راستا به سه ایده برتر در زمینه فناوری نانو جوایزی اهدا خواهد شد.

نمایشگاه‌های هفتگی فناوری نانو، با هدف ترویج و آموزش فناوری نانو، از سال ۱۳۸۸ به وسیله باشگاه دانش آموزی فناوری نانو در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شوند. تاکنون این نمایشگاه در استان‌های یزد، خوزستان، لرستان و خراسان رضوی برگزار شده است. گفتنی است، استان فارس پنجمین استانی است که نمایشگاه هفته نانو در آن برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است دانش آموزان و علاقمندان می‌توانند در ایام نمایشگاه با مراجعه به غرفه باشگاه برای ثبت نام در مسابقه تجهیزات و‌شناسایی، اقدام نمایند. نمایشگاه هفته نانو، از روز شنبه ۱۶بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع از اخبار نمایشگاه به پایگاه اینترنتی باشگاه دانش آموزی فناوری نانو در آدرس www.nanoclub.ir مراجعه نمایند.