حضور فعالان فناوری نانو در سومین جشنواره نوآوری و شکوفایی

ستاد توسعه فناوری نانو همچون دو سال گذشته با حضور در سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی و نمایشگاه بزرگ تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌های ایران به همراه شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو، دستاوردهای داخلی در زمینه فناوری نانو را به نمایش گذاشت.

حضور فعال فناوری نانو در سومین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی

ستاد توسعه فناوری‌ نانو همچون دو سال گذشته با حضور در سومین جشنواره ملی‌ نوآوری‌ و شکوفایی‌ و نمایشگاه بزرگ تجاری‌‌سازی‌ اختراعات و نوآوری‌‌های‌ ایران به همراه شرکت‌های‌ فعال در زمینه فناوری‌ نانو، دستاوردهای‌ داخلی‌ در زمینه فناوری‌ نانو را به نمایش گذاشت.

در جشنواره امسال حدود ۲۰ شرکت فعال در زمینه فناوری‌ نانو، به منظور تجاری‌‌سازی‌ محصولات خود حضور یافتند. این در حالی‌ است که در جشنواره سال‌های‌ قبل حدود ۱۰ شرکت در زمینه فناوری‌ نانو در جشنواره شرکت کرده بودند.

از شرکت‌های‌ حاضر در جشنواره امسال می‌‌توان به شرکت‌های‌ نانوساختار آسیا، نانونصب پارس، نانورنگدانه شریف، تأمین نانوساختار آویژه، نانوپارس زاینده رود، پادجامه، پلی‌ فام ری‌، فن آوری‌ آمیژه پیشرفته، صدور احرار شرق و طیف گستر فراز اشاره نمود که محصولاتی‌ از جمله دستگاه الکتروریسی‌، کلوئید نانوسیلور، فیلتر‌های‌ فرآوری‌ شده با فناوری‌ نانو، پارچه ضد اشتعال، باک اتومبیل فرآوری‌ شده با فناوری‌ نانو، کود کلاته آهن، دستگاه GC، دستگاه لایه نشانی‌ به روش بخار دستگاه لایه نشانی‌ به روش چرخشی‌، را در غرفه‌های‌ خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بودند.

شایان ذکر است، سومین جشنواره ملی‌ نوآوری‌ و شکوفایی‌ و نمایشگاه بزرگ تجاری‌‌سازی‌ اختراعات و نوآوری‌‌های‌ ایران (FINEX2011) ، همزمان با ایام‌ دهه فجر، در روزهای‌ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری‌، در محل مصلی‌ امام خمینی‌ (ره) برگزار شد.