نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن افتتاح شد

نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن (Nanotech 2011) امروز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ماه) شروع به کار نمود. در این نمایشگاه ۵۰۰ شرکت از کشورهای مختلف در قالب ۸۰۰ غرفه حضور دارند.

نمایشگاه فناوری نانوی <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=112&lang=1">ژاپن</a> افتتاح شد

نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن (Nanotech 2011) امروز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ماه) شروع به کار نمود. در این نمایشگاه ۵۰۰ شرکت در قالب ۸۰۰ غرفه حضور دارند.

از جمهوری اسلامی ایران نیز هفت شرکت به همراه ستاد توسعه فناوری نانو به معرفی دستاوردهای خود خواهند پرداخت. این شرکت‌ها به شکل یک پاویلون واحد با عنوان IRAN NANO، در حدود ۷۲ متر مربع از فضای نمایشگاه را به ایران اختصاص داده‌اند.

بجز ایران، کشورهای بلژیک، آلمان، ایتالیا، کره، سنگاپور، اسپانیا، سوییس، تایوان، انگلیس و آمریکا نیز به صورت گروهی و در فضاهایی با طراحی خاص در نمایشگاه حاضر شده‌اند. در میان این کشورها، بزرگترین فضا مربوط به آلمان است.

گفتنی است نمایشگاه فناوری نانوی ژاپن برای دهمین سال پیاپی در حال برگزاری است و سال گذشته با ۸۰۳ غرفه، پذیرای بیش از ۴۲۰۰۰ بازدیدکننده بود. امسال نیز پیش بینی شده است که ۵۰۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه امسال از امروز تا ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ۱۳۸۹) در مرکز بزرگ نمایشگاه‌های شهر توکیو (Bigsight) از ساعت ۱۰ تا ۱۷ دایر خواهد شد.

همزمان با برپایی نمایشگاه، ۲۷ ارائه ی ۱۵ دقیقه‌ای با عنوان (Seeds & Needs Seminar) و ۱۸ سخنرانی ۴۵ دقیقه‌ای در محیط نمایشگاه برگزار می‌شود.