جشنواره آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی روزمره

جشنواره آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی روزمره با رویکرد آموزش و ارائه محصولات فناوری نانو، با همکاری شرکت پویاپژوهش نانوفناور و پژوهشگران نانو فناوری، در روزهای ۴ الی ۹ اسفند ماه سال جاری در محل سرای محله اوین برگزار می‌گردد.

جشنواره آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی روزمره

جشنواره آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن در زندگی روزمره با رویکرد آموزش و ارائه محصولات فناوری نانو، با همکاری شرکت پویاپژوهش نانوفناور و پژوهشگران نانوفناوری، در روزهای ۴ الی ۹ اسفند ماه سال جاری در محل سرای محله اوین برگزار می‌گردد.

این جشنواره که با همکاری شهرداری منطقه یک تهران برگزار می‌شود، اهدافی چون معرفی کاربردهای فناوری نانو در زندگی، آشناسازی عموم مردم با فناوری نانو و فراهم ساختن بستری مناسب برای کسب و کار در زمینه فناوری نانو را دنبال می‌کند.

از جمله برنامه‌های ارائه شده در این جشنواره می‌توان به فروشگاه محصولات فناوری نانو شامل کتاب، فیلم و بازی آموزشی در زمینه فناوری نانو و نیز نمایش فیلم نانو اشاره نمود. همچنین شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند در مسابقه‌های در نظر گرفته شده برای روزهای جشنواره، شرکت کنند. مسابقه «خلق ایده نانو»، «نقاشی در زمینه فناوری نانو» و «نانو را تعریف کن» از جمله مسابقه‌های علمی- آموزشی این جشنواره خواهند بود.

شایان ذکر است، برگزاری سری جشنواره‌های منطقه‌ای فناوری نانو با همکاری شهرداری‌های مناطق بیست و دو گانه شهر تهران، از اسفندماه سال جاری آغاز شده است. جشنواره منطقه‌ای فناوری نانو بعدی، در محل شهرک نفت تهران، در روزهای ۹ الی ۱۳ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شرکت در این جشنواره برای عموم افراد آزاد است. علاقمندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری جشنواره فناوری نانو در مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، به پایگاه اینترنتی www.nptech.ir مراجعه نمایند.