نمایشگاه کتب تخصصی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو، با همکاری شرکت توسعه فناوری مهرویژن و انجمن نانوفناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از امروز ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو، با همکاری شرکت توسعه فناوری مهرویژن و انجمن نانوفناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از امروز ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برگزار می‌شود.

 

از جمله محصولات علمی و آموزشی مرتبط با فناوری نانو که در این نمایشگاه سه روزه عرضه می‌شود می‌توان، به ارائه بیش از ۷۰ عنوان کتاب عمومی و تخصصی در زمینه فناوری نانو با ۴۰ درصد تخفیف و نرم افزار‌های کاربردی در زمینه فناوری نانو اشاره داشت. همچنین تهیه منابع آزمون مسابقه ملی تجهیزات و‌شناسایی فناوری نانو، از طریق این نمایشگاه امکان‌پذیر است.

 

به منظور ایجاد دسترسی آسان پژوهشگران، محققان و دانشجویان به منابع علمی و آموزشی در زمینه فناوری نانو، شرکت توسعه فناوری مهرویژن با حمایت ستادتوسعه فناوری نانو، تاکنون بیش از ۱۰ نمایشگاه مشابه در مراکز مختلف علمی کشور از جمله نمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و نیز در کنار کارگاه‌های آموزشی برپا شده در استان‌های تهران، یزد، سمنان، خراسان شمالی، اصفهان و زابل برگزار نموده است. اخیرا نیز، نمایشگاه کتب تخصصی فناوری نانو، همزمان با برگزاری نهمین همایش دانشجویی فناوری نانو، در دانشگاه تربیت مدرس استان تهران، برگزار شد.

 

لازم به ذکر است، ناشران و تولیدکنندگان محصولات علمی و آموزشی در زمینه فناوری نانو و همچنین مراکز متقاضی برگزاری نمایشگاه‌های مشابه به منظور کسب اطلاع از چگونگی  برگزاری و شرکت در نمایشگاه کتب تخصصی، می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۴۸۱۹ تماس حاصل نمایند. گفتنی است، تهیه کلیه کتب ارائه شده در این نمایشگاه از طریق پایگاه اینترنتی www.nanosun.ir نیز امکان‌پذیر است.