کارگاه آموزشی بین المللی نانوساختارها در دانشگاه کاشان

پژوهشکده‌های علوم و فناوری نانو و انرژی دانشگاه کاشان، با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کارگاه آموزشی بین المللی «سلول‌های خورشیدی نانوساختار و سیستم‌های خورشیدی»،را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ در دانشگاه کاشان برگزار خواهد کرد.

کارگاه آموزشی بین المللی نانوساختارها در دانشگاه کاشان 

پژوهشکده‌های علوم و فناوری نانو و انرژی دانشگاه کاشان، با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کارگاه آموزشی بین المللی «سلول‌های خورشیدی نانوساختار و سیستم‌های خورشیدی» را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ در دانشگاه کاشان برگزار خواهد کرد.

 

در این کارگاه آموزشی، دکتر نیما تقوی نیا از دپارتمان فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، پروفسور والری گرمنوک و پروفسور سرژی و.کونیو از آکادمی علوم بلاروس (NASB) و پروفسور یانگ فنگ لی از انستیتو شیمی آکادمی علوم چین (ICCAS)، به ارائه مباحثی در سرفصل‌های ذیل خواهند پرداخت:

 

• Dye sensitized solar cells

• Photovoltaic materials for polymer solar cells

• Development and research of effective solar concentrated systems for hydrogen applications

• Thin film layers and multilayer nanostructures for photovoltaic applications

 

برگزاری نشست تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ پیرامون سرفصل‌های مطرح شده، با حضور سخنرانان مدعو، از جمله برنامه‌های جانبی این کارگاه آموزشی بیان شده است.

استادان و پژوهشگران و دانشجویان فرصت دارند، تا پایان وقت اداری روز ۲۴ اسفندماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است، دانشجویان به هنگام ثبت نام از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود. همچنین در پایان کارگاه، به شرکت کنندگان گواهی رسمی اعطا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، به پایگاه اینترنتی http://solarcell.kashanu.ac.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کارگاه از طریق شماره تلفن ۰۳۶۱۵۹۱۲۸۳۵ تماس حاصل نمایند.