راه‌اندازی سه پایگاه اینترنتی معرفی خدمات فناوری نانو

سه پایگاه اینترنتی به منظور معرفی خدمات فناوری نانو شرکت کارآفرینی و فناوری ایران (کفا) راه‌اندازی شد. در این پایگاه‌های اینترنتی علاوه‌بر ارائه اطلاعات جامع در زمینه روند ارائه خدمات، بخش‌هایی نیز جهت اطلاع از آخرین پژوهش‌ها و مقالات علمی در زمینه فناوری نانو و نیز اطلاع رسانی تازه‌ترین رخداد‌های در زمینه فناوری، در نظر گرفته شده است.

راه‌اندازی سه پایگاه اینترنتی معرفی خدمات فناوری نانو

سه پایگاه‌ اینترنتی به منظور معرفی خدمات فناوری نانو، از سوی شرکت کارآفرینی و فناوری ایران (کفا) راه‌اندازی شد. شرکت کفا با اهدافی از جمله؛ پاسخ به نیازمندی‌های فنی فعالین حوزه فناوری نانو، معرفی خدمات فنی به ویژه در بخش آزمایشگاهی و بررسی مواد و محصولات و ساخت تجهیزات، اقدام به راه‌اندازی این پایگاه‌های اینترنتی با عناوین «آزمایشگاه فناوری نانو کفا»، «بررسی مواد و محصولات نانو» و «بررسی طرح‌های ساخت تجهیزات فناوری نانو» نموده است.

 

در این پایگاه‌های اینترنتی علاوه‌بر ارائه اطلاعات جامع در زمینه روند ارائه خدمات، بخش‌هایی نیز جهت اطلاع از آخرین پژوهش‌ها و مقالات علمی در زمینه فناوری نانو و نیز اطلاع رسانی تازه‌ترین رخداد‌های در زمینه فناوری، در نظر گرفته شده است. اطلاعات ارائه شده در این سه پایگاه اینترنتی در نشانی‌های www.nanolab.co، www.nanosize.co و www.nanoinst.co قابل دسترسی است.

 

قابل ذکراست شرکت کارآفرینی و فناوری ایران (کفا) یکی از شرکت‌های عضو کریدور خدمات فناوری تا بازار است و کارگزاری ایستگاه خدمات نانومقیاس آن را بر عهده دارد.