بازار جهانی نانولوله‌های کربنی ۲۰۱۶-۲۰۱۱

موسسه ریسیرچ اند مارکت گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی نانولوله‌های کربنی- نانولوله‌های کربنی تک دیواره، نانولوله‌های کربنی چنددیواره، فناوری، کاربردها، روندها و چشم‌انداز (۲۰۱۱-۲۰۱۶)» منتشر کرده است.

موسسه ریسیرچ اند مارکت (“Research and Markets”) گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی نانولوله‌های کربنی- نانولوله‌های کربنی تک دیواره، نانولوله‌های کربنی چنددیواره، فناوری، کاربردها، روندها و چشم‌انداز (۲۰۱۱-۲۰۱۶)» منتشر کرده است.

نانولوله‌های کربنی با داشتن ویژگی‌های فیزیکی، الکتریکی و گرمایی منحصر به فرد، کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارند. نانولوله‌های کربنی خواصی نظیر: قدرت کششی، رسانایی الکتریکی عالی و دوام بالا در حرارت‌های زیاد را دارند.

با وجود چالش‌هایی مانند هزینه بالای تولید و مسائل مربوط به انسجام، بازارهای کاربردی نانولوله‌های کربنی، منجر به پیشرفت‌های گسترده در حوزه‌های مختلف شده و باعث شده است که فناوری‌نانو به عنوان یک فناوری پیشگام تاثیرات گسترده‌ای بر صنایع مختلفی مانند: الکترونیک، پزشکی، هوا فضا، دفاعی، خودروسازی، انرژی، ساخت و ساز و … داشته باشد.

با افزایش تولید این مواد منحصر به فرد توسط شرکت‌های بزرگ، قیمت آنها نیز در حال کاهش است و این امر منجر به افزایش تقاضا برای آنها خواهد شد.

انواع اصلی نانولوله‌های کربنی نظیر نانولوله‌های کربنی تک‌دیواره و چنددیواره به طور کامل در این گزارش پوشش داده شده‌اند. همچنین در گزارش جدید، تولید، روندهای قیمت‌گذاری و پیش‌بینی نانولوله‌های کربنی نیز پوشش داده شده‌ است. بازارها و زیربخش‌های اصلی بازار بر اساس مناطق جغرافیایی آمریکای شمالی، اروپا، اقیانوس آرام و سایر نقاط دنیا از دیگر موضوعات بحث شده در گزارش جدید هستند.

محورهای اصلی گزارش جدید عبارتند از:

۱٫ بررسی بازار؛

۲٫ بازار جهانی نانولوله‌های کربنی براساس محصولات؛

۳٫ تجزیه و تحلیل بازار جهانی نانولوله‌های کربنی براساس کاربردها؛

۴٫ تجزیه و تحلیل بازار جهانی نانولوله‌های کربنی بر اساس مناطق جغرافیایی؛

۵٫ چشم‌انداز رقابتی بازار؛

۶٫ وضعیت شرکت‌ها.