سخنرانی محقق برتر نانو در دانشگاه نراق

گروه پژوهشی نانوپودرهای پویا با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نراق، سمیناری با عنوان «نانوتکنولوژی دریچه‌ای به سوی آینده» را در تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری، در محل تالار علامه نراقی دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار می‌کند. سخنران اصلی این سمینار پروفسور غلامعلی منصوری، استاد دانشگاه ایلینویز آمریکا خواهد بود.

سخنرانی محقق برتر نانو در دانشگاه نراق

گروه پژوهشی نانوپودرهای پویا با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نراق، سمیناری با عنوان «نانوتکنولوژی دریچه‌ای به سوی آینده» را در تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری، در محل تالار علامه نراقی دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار می کند.

 

سخنران اصلی این سمینار پروفسور غلامعلی منصوری، استاد دانشگاه ایلینویز آمریکا خواهد بود. به گفته دبیرخانه سمینار نانوتکنولوژی دریچه‌ای به سوی آینده، پروفسور منصوری در این سمینار به ارائه مباحثی در خصوص فناوری نانو به زبان ساده و کاربردهای آن در علوم مختلف می‌پردازد.

 

گفتنی است، پروفسور غلامعلی منصوری، استاد مهندسی شیمی و سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی ترمودینامیک در دانشگاه ایلینویز آمریکا است. وی همچنین عنوان «محقق برتر ایرانی مقیم خارج» را در جشنواره برترین‌های فناوری نانو در سال ۱۳۸۷ به خود اختصاص داده است. از جمله تالیفات دکتر منصوری می‌توان به انتشار دو کتاب در زمینه فناوری نانو با عناوین NanoBioTechnology و Principles of Atomic and Molecular Nanotechnology و چاپ در حدود ۴۵ مقاله پژوهشی و ISI اشاره کرد.

 

هدف از برگزاری این همایش، تعامل و همکاری با اساتید و دانشجویان معتبر داخلی در حوزه فناوری نانو و معرفی کاربردهای اخیر فناوری نانو در علوم مختلف بیان شده است.

 

لازم به ذکر است، در پایان سمینار، نشستی تخصصی پیرامون راهبرد آینده فناوری‌نانو در منطقه و دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور در سمینار با شماره تلفن ۰۸۶۶۴۴۶۳۹۲۰ تماس حاصل کنند.