حمایت‌های تشویقی ۸۴۵ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت شد

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۰۶/۰۴/۱۳۹۰ به تعداد ۸۴۵ نفر مبلغ۵٫۲۸۹٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال، حمایت تشویقی پرداخت کرده است. این افراد تعدادی از کسانی بوده‌اند که مدارک آنها تا نیمه دوم آذر ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است.

حمایت‌های تشویقی ۸۴۵ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت شد

ستاد توسعه فناوری‌نانو از اسفندماه سال ۱۳۸۳ تاکنون به افرادی که در حوزه فناوری‌نانو فعالیت علمی- پژوهشی انجام داده‌اند، مبالغی را به‌عنوان حمایت تشویقی پرداخت کرده است.

 

در این راستا کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد در تاریخ ۰۶/۰۴/۱۳۹۰ به تعداد ۸۴۵ نفر مبلغ ۵٫۲۸۹٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال، حمایت تشویقی پرداخت کرده است. این افراد تعدادی از کسانی بوده‌اند که مدارک آنها تا نیمه دوم آذر ۱۳۸۹ تأیید و اعلام شده است. لازم به ذکر است این لیست بیشتر مربوط به پایان نامه هایی است که قبلا حمایت تشویقی دانشجویان آنها پرداخت شده و در این لیست حمایت تشویقی اساتید راهنمای آنها پرداخت شده است.

همچنین به زودی حمایت های تشویقی تمامی افرادی که در سال ۱۳۸۹ پذیرفته شده و مشکل آیین نامه ای مانند عدم شرکت در همایش یا مشکل شماره حساب نداشته باشند پرداخت خواهد شد.

 

نوع حمایت تعداد(نفر) مبلغ(ریال)
 پایان‌نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) ۱۲ ۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) ۵۷۷ ۱٫۷۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری (دانشجو) ۴ ۵۷٫۰۰۰٫۰۰۰
پایان‌نامه دکتری (استاد راهنما) ۷۴ ۶۸۴٫۰۰۰٫۰۰۰
مقاله علمی پژوهشی (فارسی و انگلیسی) ۶ ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰
ارائه مقاله در کنگره خارجی(پوستر و شفاهی) ۷ ۵۶٫۰۰۰٫۰۰۰
مقالهISI ۱۵۸ ۲٫۳۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ماموریت فناوری نانو ۱ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
ثبت اختراع ۲ ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
برگزاری همایش ۱ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
پژوهانه‌های برترین‌های فناوری نانو ۲ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
برگزاری کارگاه ۱ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰
کل ۸۴۵ ۵٫۲۸۹٫۵۰۰٫۰۰۰

                            

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره حمایت‌های تشویقی اینجا را کلیک کنید. لازم به ذکر است افراد در صورت ویرایش شماره حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، حتماً لازم است شماره حساب تغییریافته را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir به کارگروه توسعه منابع انسانی اطلاع دهند.