تمدید مهلت همایش دارورسانی برای متقاضیان حمایت تشویقی

مهلت ارسال مقاله به همایش سامانه‌های نوین دارورسانی ایران (ICRC2011) که در روزهای ۱۲ الی ۱۴ مهرماه سال جاری، در محل هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود برای دانشجویانی که پایان نامه آنها مرتبط با فناوری نانو است تا ۲۵ تیرماه تمدید شده است. این همایش از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد نانو برای اعطای مرحله دوم حمایت‌ تشویقی پایان‌‌نامه‌‌های دانشجویی محسوب می‌شود.

تمدید مهلت همایش دارورسانی برای متقاضیان حمایت تشویقی

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری انجمن علمی سامانه‌های نوین دارورسانی ایران، پنجمین همایش سامانه‌های نوین دارورسانی ایران (ICRC2011) را در روزهای ۱۲ الی ۱۴ مهرماه سال جاری، در محل هتل پردیسان مشهد برگزار می‌کند. این همایش از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد نانو برای اعطای مرحله دوم حمایت‌ تشویقی پایان‌‌نامه‌‌های دانشجویی محسوب می‌شود.

 

از محورهای مورد بحث در زمینه فناوری نانو در این همایش می‌توان به نانوفناوری دارویی (زیست مواد) و سامانه‌های نوین دارورسانی (خوراکی، استنشاقی، بینی، چشمی، تزریقی و غیره) اشاره کرد.

 

افرادی که پروپوزال پایان‌نامه آنها مورد تایید ستاد قرار گرفته است می‌توانند با ارایه مقاله‌ مرتبط با پایان‌نامه نانویی خود در این همایش، نسبت به دریافت مرحله دوم حمایت‌های تشویقی پایان‌نامه خود، اقدام کنند. لازم به ذکر است، با توجه به پایان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا تاریخ ۱۵ تیرماه، مهلت ارسال مقاله برای دانشجویانی که پایان نامه آنها مرتبط با فناوری نانو است تا ۲۵ تیرماه تمدید شده است.

 

دانشجویان رشته‌های مرتبط فرصت دارند به منظور دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های خود، تا پایان وقت اداری روز ۲۵ تیرماه سال جاری نسبت به ارسال مقالات و ثبت‌نام در همایش اقدام کنند. علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت ‌نام در «پنجمین همایش سامانه های نوین دارورسانی ایران» به نشانی www.crsiconf.ir/icrc2011 مراجعه کنند. همچنین ارتباط با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۵۱۱۸۸۳۹۷۹۴ امکان‌پذیر است.