تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین المپیاد نانو تا ۲۰ تیرماه

مهلت ثبت‌نام دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۰ تمدید شد. بر اساس آمار به ثبت رسیده در باشگاه نانو، از زمان آغاز ثبت‌نام در دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تاکنون، در مجموع ۳۶۲۴ نفر به صورت فردی و گروهی از ۳۱ استان کشور در آزمون مرحله اول المپیاد نانو ثبت‌نام کرده‌‌اند.

تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین المپیاد نانو تا ۲۰ تیرماه

مهلت ثبت‌نام دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۰ تمدید شد. به گفته باشگاه نانو، به دنبال استقبال دانش‌آموزان از ثبت‌نام در دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو و درخواست‌های متعددی مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام از سوی دانش‌آموزان و مراکز، مهلت ثبت نام در این المپیاد بار دیگر تمدید شد.

 

پیش‌تر مهلت ثبت‌نام در دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تا ۱۵ تیرماه تمدید شده بود که این مهلت طبق اطلاعیه جدید باشگاه تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

بر اساس آمار به ثبت رسیده در باشگاه نانو، از زمان آغاز ثبت‌نام در دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا کنون، در مجموع ۳۶۲۴ نفر به صورت فردی و گروهی از ۳۱ استان کشور در آزمون مرحله اول المپیاد نانو ثبت‌نام کرده‌‌اند. به‌گفته باشگاه دانش‌آموزی نانو، این آمار تقریبا سه برابر شرکت کنندگان در اولین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو است.

 

شایان ذکر است، تا پایان روز ۱۵ تیرماه سال جاری، برگزاری آزمون مرحله اول دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در شش استان فارس، اصفهان، تهران، خراسان شمالی، هرمزگان و همدان قطعی شده است. گفتنی است در صورت ثبت‌‌نام حداقل ۲۰۰ شرکت کننده (۱۰۰ پسر و ۱۰۰ دختر) در یک شهر یا استان در المپیاد، آن شهر یا استان به عنوان حوزه‌‌ برگزاری آزمون انتخاب می‌شود.

 

علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام به صورت فردی یا گروهی در دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، به پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه کنند. همچنین آمار تعداد ثبت‌نامی در هر استان در صفحه آمار استان‌ها در پایگاه اینترنتی باشگاه نانو قابل مشاهده است.