آخرین توصیه‌ها به شرکت‌کنندگان در المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو

آزمون تئوری دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰،‌ راس ساعت ۱۴ به طور همزمان در ۱۵ استان کشور، با حضور بیش از ۴۰۰۰ داوطلب از مقاطع راهنمایی و دبیرستان، برگزار می‌شود. رعایت برخی نکات بیان شده در ادامه برای شرکت کنندگان در آزمون الزامی است.

آخرین توصیه‌ها به شرکت‌کنندگان در المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو

آزمون تئوری دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰،‌ راس ساعت ۱۴ به طور همزمان در ۱۵ استان کشور، با حضور بیش از ۴۰۰۰ داوطلب از مقاطع راهنمایی و دبیرستان، برگزار می‌شود.

 

 

توجه به نکات زیر برای شرکت کنندگان در آزمون الزامی است:

 

• آزمون شامل ۴۹ سوال چهارجوابی است که در قالب یک دفترچه به داوطلبان ارائه خواهد شد.

• آزمون راس ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد و مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن ۱۲۰ دقیقه است.

• داوطلبان لازم است یک ساعت پیش از برگزاری آزمون با در دست داشتن کارت شناسایی به محل آزمون مراجعه کرده و کارت آزمون خود را دریافت کنند. نشانی محل‌ آزمون دختران و پسران برای هر شهر در جدولی بر روی پایگاه اینترنتی باشگاه نانو قرار گرفته است.

• داوطلبان لازم است با همراه داشتن مداد سیاه (نرم و پر رنگ)، مدادپاکن، مدادتراش، خودکار و سنجاق در زمان مقرر به محل آزمون خود مراجعه کرده و از آوردن ماشین حساب، تلفن همراه و سایر لوازم اضافی خودداری نمایند.

 

 

شایان ذکر است آزمون مرحله تئوری دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در ۲۰ شهر تعیین شده از ۱۵ استان همدان، خراسان شمالی، هرمزگان، تهران، فارس، اصفهان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی، خوزستان، گیلان، مازندران و مرکزی، به عنوان مراکز قطعی آزمون، برگزار می‌شود. در دومین المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو در مجموع ۴۲۸۳ نفر به صورت فردی و گروهی از ۳۱ استان کشور ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیش از سه برابر شرکت کنندگان در آزمون سال گذشته بوده است.