۸ روز تا پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره نانو؛ ثبت نام ۱۵۰ نهاد

دبیرخانه چهارمین جشنواره فناوری نانو، از ثبت‌نام ۱۵۰ نهاد خصوصی و دولتی جهت شرکت در این جشنواره، تا روز یکشنبه ۲۳ مردادماه خبر داد. بر اساس این آمار، از میان ۱۵۰ نهاد متقاضی، ثبت‌نام ۱۲۵ مورد نهایی شده و ۲۵ مورد نیز در حال تکمیل مراحل ثبت‌نام هستند.

۸ روز تا پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره نانو؛ ثبت نام ۱۵۰ نهاد

دبیرخانه چهارمین جشنواره فناوری نانو، از ثبت نام ۱۵۰ نهاد خصوصی و دولتی به‌منظور شرکت در این جشنواره، تا روز یکشنبه ۲۳ مردادماه خبر داد. بر اساس این آمار، از میان ۱۵۰ نهاد متقاضی، ثبت نام ۱۲۵ مورد نهایی شده و ۲۵ مورد نیز در حال تکمیل مراحل ثبت‌نام هستند.

 

مطابق با اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، از زمان آغاز ثبت نام تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه، ۲۲ دانشگاه و پژوهشگاه، ۸۴ شرکت تولیدی، خدماتی و بازرگانی، ۱۱ پارک علم و فناوری، ۴ نشریه علمی، ۱۴ آزمایشگاه، ۸ انجمن علمی، ۳ نهاد دولتی و ۸ شرکت‌کننده خارجی در چهارمین جشنواره فناوری نانو ثبت نام کرده‌اند.

 

همچنین ۵۰ نماینده از کشورهای عضو مجمع نانو فروم آسیا به منظور شرکت در هشتمین نشست این مجمع،‌ که در خلال چهارمین جشنواره فناوری نانو برگزار خواهد شد، در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

در جشنواره فناوری نانو امسال، همچون سال‌های گذشته، نهادهای فعال در قالب نهادهای ترویجی، مراکز علمی، شرکت‌های صنعتی، کریدور خدمات فناوری تا بازار، بخش بین‌الملل و فروشگاه محصولات فناوری نانو به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازند.

 

لازم به ذکر است، ثبت نام در چهارمین جشنواره فناوری نانو، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان وقت روز ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت. شرکت‌ها، نهادها و موسسات داخلی و خارجی علاقه‌مند به حضور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، می‌توانند در روزهای باقیمانده تا اتمام مهلت ثبت‌نام، با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

 

گفتنی است، چهارمین جشنواره فناوری نانو در روزهای ۱۳ الی ۱۷ مهر ماه سال جاری و همزمان با هشتمین نشست نانوفروم آسیا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار خواهد شد.