انتشار نرم‌افزار چند رسانه‌ای سومین جشنواره فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اقدام به انتشار نرم‌افزار چند رسانه‌ای با عنوان «فناوری نانو در ایران» در تابستان ۱۳۹۰ نموده است. در این نرم‌افزار به‌صورت ویژه خدمات و فعالیت‌های ارائه شده در سومین جشنواره ملی فناوری نانو گردآوری شده است.

نرم افزار چند رسانه‌ای فناوری نانو در <a target="_blank" href="http://statnano.com/index.php?ctrl=country&action=country_profile&id=105&lang=1">ایران</a>؛ ویژه سومین جشنواره نانو

نرم‌افزار چند رسانه‌ای سومین جشنواره فناوری نانو منتشر شد. ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان فعالان فناوری نانو و تسهیل دسترسی به مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه این فناوری در حیطه‌های مختلف ترویج، پژوهش و صنعتی کشور، اقدام به انتشار نرم‌افزار چند رسانه‌ای با عنوان «فناوری نانو در ایران» در تابستان ۱۳۹۰ نموده است.

 

این نرم‌افزار که به‌صورت ویژه به خدمات و فعالیت‌های ارائه شده در سومین جشنواره ملی فناوری نانو می‌پردازد، در اختیار شرکت‌کنندگان جشنواره سوم قرار خواهد گرفت. 

 

در نرم‌افزار چندرسانه‌ای فناوری نانو در ایران، اطلاعات متنوعی از دستاوردها، سازمان‌های فعال و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو در قالب گزارش‌های تصویری و متنی گنجانده شده ‌است که از آن میان می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

 

• گزارش تصویری از وضعیت فناوری نانو در ایران؛

• گزارش جامع سومین جشنواره فناوری نانو به‌همراه فیلم، عکس و نشریات جشنواره؛

• گزارش جامع پنجمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو؛

• گزارش تصویری از بخش بین‌الملل سومین جشنواره فناوری نانو؛

• اطلاعات نهادهای مروج فناوری نانو؛

• اطلاعات مراکز ارائه‌دهنده خدمات تخصصی در زمینه تجاری‌سازی فناوری نانو؛

• اطلاعات مراکز علمی از قبیل دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فعال در زمینه فناوری نانو؛

• اطلاعات شرکت‌های صنعتی فعال در زمینه فناوری نانو در قالب ۱۰ بخش خودرو، ساختمان، سازندگان تجهیزات، تولیدکنندگان نانومواد، کشاورزی و بسته‌بندی، آب و محیط زیست، سلامت و بهداشت، نفت و صنایع وابسته، نساجی و بازرگانی.

 

گفتنی است، در سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو که در آبان ماه سال ۱۳۸۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد،‌ نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو در قالب دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های سازنده تجهیزات، مراکز رشد، شرکت‌های صنعتی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های آموزشی، نشریات تخصصی، نهادهای دولتی و پژوهشگاه‌ها به ارایه دستاوردها و فعالیت‌های خود در زمینه فناوری نانو پرداختند که اطلاعات کامل آنها همراه با فیلم و تصاویر در نرم‌افزار فوق گردآوری شده است.

 

شایان ذکر است، این نرم افزار چندرسانه‌ای برای چهارمین جشنواره فناوری نانو نیز تهیه خواهد شد. شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود از قبیل اطلاعات محصولات، خدمات، تاریخچه و نیز اطلاعات دسترسی خود و ارائه آنها به تیم مستند سازی ستاد، در تکمیل اطلاعات نرم‌افزار جشنواره چهارم، همکاری کنند.

 

علاقمندان می‌توانند برای تهیه «نرم افزار چندرسانه‌ای فناوری نانو در ایران؛ ویژه سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو»، با شماره تلفن ۶۶۵۹۴۸۱۹ تماس حاصل کنند.