استقبال از سه ایستگاه مؤسسه خدمات فناوری تا بازار در جشنواره

مؤسسه خدمات فناوری تا بازار با حضور در «جشنواره علم تا عمل» در محل مصلی امام خمینی (ره)، در قالب ۱۶ ایستگاه و ۱۵ کارگزار به ارائه خدمات توسعه فناوری پرداخت. از میان بخش‌های ارائه شده، سه بخش ثبت اختراع،‌ رصد فناوری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال بیشتر واقع شدند.

استقبال از سه ایستگاه مؤسسه خدمات فناوری تا بازار در جشنواره

مؤسسه خدمات فناوری تا بازار با حضور در «جشنواره علم تا عمل» در محل مصلی امام خمینی (ره)، در قالب ۱۶ ایستگاه و ۱۵ کارگزار به ارائه خدمات توسعه فناوری پرداخت. کارگزاران مؤسسه خدمات فناوری تا بازار در قالب چندین شرکت‌ در ایستگا‌ه‌های نانومقیاس، ثبت اختراع، اخذ مجوز و استانداردهای داخلی و بین‌المللی، بازاریابی داخلی و بین‌المللی، مشاوره تولید، رصد بازار، رصد و انتقال فناوری، ضمانت فناوری و طرح تجاری به همراه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری خطرپذیر به ارائه خدمات در این جشنواره پرداختند.

 

گفتنی است از میان بخش‌های ارائه شده توسط مؤسسه خدمات فناوری تا بازار در جشنواره، بخش‌هایی از جمله بخش ثبت اختراع،‌ رصد فناوری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال واقع شدند.

 

شرکت‌های کارآفرینی و فناوری ایران کفا، دریچه نوآوران جوان، مشاوران چوبین و چوبین، مشاورین ایده کاوش گران میعاد، دارایی‌های فکری مدرس، مهندسین مشاور فرآیند نوآوری مواد، گروه اقتصادی ایلیا، توسعه فناوری‌های نوین آریا نامور (آناتک)، تامین نانو ساختار آویژه (نانو ساو)، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه فناوری نانو، صندوق توسعه فناوری‌های نوین، توسعه مدیریت و سرمایه‌گذاری کارآمد، موسسه فناوری نخبگان و ایمن نوآوران نانو، از شرکت‌های حاضر در بخش مؤسسه خدمات فناوری تا بازار جشنواره بودند.

 

هدف اصلی این مؤسسه از حضور در جشنواره، آشناسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حقیقی با ساختارهای حمایتی این موسسه در امر تجاری‌سازی فناوری‌های نوین بیان شده‌است. لازم به ذکر است،‌ جشنواره علم تا عمل صبح روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری با سخنرانی رییس جمهوردر مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و تا روز ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت.