آزمون مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو برگزار شد

با برگزاری اردوی علمی و آزمون مرحله دوم، دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو به کار خود پایان داد. پس از برگزاری اردوی علمی در روزهای ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه، آزمون پایانی دومین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در قالب ۱۷ سوال چهار جوابی و ارائه شفاهی پروژه‌های برگزیده، در روز ۲۰ شهریور ماه برگزار شد.

آزمون مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو برگزار شد

با برگزاری اردوی علمی و آزمون مرحله دوم، دومین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو به کار خود پایان داد. پس از برگزاری اردوی علمی در روزهای ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه، آزمون پایانی دومین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در قالب ۱۷ سوال تشریحی و ارائه شفاهی پروژه‌های برگزیده، در روز ۲۰ شهریور ماه برگزار شد.

 

برگزیدگان آزمون تئوری مرحله اول المپیاد، ضمن حضور در دوره‌های آموزشی سنتز نانومواد و بازدید از آزمایشگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در فناوری نانو و شرکت در آزمون مرحله دوم المپیاد در روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه، در روز پایانی المپیاد، پروژه‌های خود را در زمینه شبیه سازی در فناوری نانو، ارائه کردند.

 

باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو، ملاک انتخاب برگزیدگان نهایی دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را بر اساس مجموع امتیازات کسب شده در موارد زیر بیان کرده است:

• مجموع امتیازهای به دست آمده در آزمون‌های مرحله اول و دوم المپیاد

• کار آزمایشگاهی

• ارائه پروژه شبیه‌سازی در فناوری نانو

 

گفتنی است، برگزیدگان نهایی دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، همزمان با چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو معرفی خواهند شد.

 

شایان ذکر است، ستاد نانو المپیاد علوم و فناوری نانو را با هدف آشنایی دانش‌آموزان با علوم و فناوری نانو و هدایت آنها به ادامه تحصیل در رشته‌های مرتبط با فناوری نانو از سال ۸۹ از طریق باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو برگزار می‌کند. اولین دوره این المپیاد سال گذشته برگزار شد و در نهایت سه نفر از مجموع شرکت کنندگان به عنوان برگزیدگان نهایی المپیاد در سومین جشنواره فناوری نانو معرفی شدند.